החלפת ידית דלת כניסה

החלפת ידית דלת כניסה – מדוע כדאי להזמין מנעולן?

דלת הכניסה לבית או המשרד שלנו עוברת שימוש די תכוף ומסיבי לאורך ימי חייה ומעבר לאמצעי הנעילה, הידיות הן אלו שנחשבות לפגיעות ביותר.

משום שכך, החלפת ידית דלת כניסה הינה דבר נדרש מפעם לפעם ומייד תבינו מדוע כדאי לבצע זאת אך ורק באמצעות מנעולן ולא באופן עצמאי.

החלפת ידית דלת כניסה – מתי הדבר נדרש?

ישנם מספר תרחישים בהם החלפת ידית דלת כניסה היא דבר נדרש, כגון במצב בו הידית יוצאת ממקומה, כאשר הידית נשברת או מתעקמת כתוצאה מחבלה, כאשר הידית נפולה, מה שעשוי להצביע על בעיה חמורה יותר כגון נזק למנגנון הנעילה, או כאשר מעוניינים בשינוי עיצובי של דלת הכניסה.

חשוב להבין כי הידית של הדלת מחוברת ישירות ללשונית שנכנסת לתוך המשקוף במצב סגור של הדלת ונכנסת לתוך אמצעי הנעילה במצב פתוח.

כלומר, אם ידית דלת הכניסה נפגעת קיים סיכוי רב שלא ניתן יהיה לצאת או להיכנס מהבית או המשרד והדלת הופכת להיות חסרת שימוש.

כיצד מחליפים ידית של דלת כניסה?

החלפת ידית דלת כניסה נחשבת ליותר מורכבת מאשר בדלתות אחרות (דלתות פנים, למשל) מאחר והיא בנויה בצורה שאמורה להקשות על פריצתה.

זוהי הסיבה שרצוי שהמשימה תתבצע על ידי מנעולן מקצועי ולא באופן עצמאי. איש מקצוע זה יגיע עם כל הציוד הדרוש לשם החלפת הידית ופריצת הדלת במקרה הצורך.

ראשית כל הוא ישחרר את הידית הפנימית של הדלת על ידי שחרור ההברגה הנסתרת (כל דלת וה- "טריק" שלה) באמצעות מפתח משושה זעיר.

לאחר שליפת הידית הפנימית ניתן יהיה למשוך את הידית החיצונית יחד עם המוט המקשר ביניהן. לאחר מכן יש לבצע את הפעולות בסדר ההפוך ולהתקין את הידית החדשה.

מדוע לא כדאי לנסות להחליף את הידית באופן עצמאי?

ניתן להחליף את הידית של הדלת באופן עצמאי, אך יש לקחת בחשבון מספר דברים שיכולים לסבך את העניינים ולגרום להרבה יותר נזק מתועלת.

ראשית כל, כפי שכבר ציינו, לעיתים החלפת ידית דלת כניסה מחייבת את פריצת הדלת, מה שמסבך את התהליך עוד יותר.

ידיים שאינן מנוסות דיו עלולות לגרום נזק לא רק למנגנון הנעילה ולידיות במהלך הפריצה אלא גם לגוף הדלת, לצירים ולמשקופים, מה שעלול להקפיץ את הוצאות התיקון לאלפי שקלים במקום מאות.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שבמרבית המקרים לא יהיו ברשותכם הכלים המתאימים לביצוע המשימה, מה גם שרק מנעולן מוסמך יוכל להגיע עם ידיות שתואמות לדלת שלכם מבחינת המותג והעיצוב שלה ועם פרזולים נוספים שמהווים חלק מהידיות, כגון רוזטות דקורטיביות (אלו שמעצבות את פתח חור המנעול).

על כל זאת ועוד, לעולם לא תוכלו לדעת בוודאות מהי התקלה ללא ייעוץ מקצועי, שכן ישנם מקרים בהם הבעיה היא לא בידית אלא במנגנון הנעילה.

למשל, לעיתים כל מה שצריך לבצע זה בכלל החלפת צילינדר ולא החלפת ידית, כך שתגלו שלמרות ביצעתם החלפה של הידית, התקלה כלל לא נפתרה.

תהיה הבעיה אשר תהיה, איש מקצועי איכותי בתחום המנעולנות ידע לעלות עליה במהירות ובמקרה של צורך בהחלפת צילינדר יוכל להציע לכם את האלמנט שיתאים במדוייק לדלת שלכם.

כך למשל, הוא ידע להתמודד עם החלפת צילינדר רב בריח, החלפת צילינדר בדלת מסוג שריונית חסם, כמו גם עם החלפת צילינדרים של דלתות ממותגים נוספים.

החלפת ידית דלת כניסה – כמה זה אמור לעלות לכם?

בהגיעכם אל חנויות שונות של "עשה זאת בעצמך" תגלו כי המחירים עבור ידיות חדשות של מותגי הדלתות השכיחים בישראל ("רב בריח", "שריונית חסם", "פלדלת" וכו') הם החל מ- 200 שקלים.

ההמלצה שלנו אליכם היא לבצע את הרכישה ישירות דרך המנעולן שתזמינו מאחר ובמרבית המקרים תקבלו דרכו מחיר משתלם שכולל גם את ההתקנה עצמה.

למשל, החלפת ידית דלת כניסה + התקנה תעלה לכם החל מ- 250 שקלים, החלפה של הידית + התקנה + פרזולים תעלה לכם החל מ 300 שקלים, כאשר המחיר עולה ככל שמדובר בדלת נדירה יותר וכתלות במותג.

החלקים של שריונית חסם, בתור דוגמא, הינם יקרים יותר מאשר החלקים של מותגי דלתות אחרות. כמו כן, כאשר יש לבצע פעולות נוספות כגון החלפת מנגנון רב בריח או החלפה של הצילינדר, הדבר יהיה כרוך בעלויות נוספות.

ידית לדלת כניסה מחליפים – רק עם מנעולן אקספרס

החלפת ידית לדלת כניסה כמו גם שירותים אחרים בתחום המנעולנות, זוהי המומחיות של חברת "מנעולן אקספרס", אשר מחזיקה בצוות מנעולנים מקצועי ומיומן.

אנו מציעים את השירותים שלנו בכל אזור הדרום ונשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו. מצפים לשיחתכם.

החלפת ידית דלת כניסה – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • מדוע כדאי להזמין מנעולן להחלפת הידית של הדלת? – החלפת ידיות אמורה להיות פעולה פשוטה כאשר היא מבוצעת על ידי איש מקצוע מיומן. המנעולן יגיע עם הכלים הנדרשים לביצוע המשימה, כמו גם עם ידיות ופרזולים תואמים. אומנם ניתן לבצע את ההחלפה באופן עצמאי אך העלות לא מצדיקה זאת, בנוסף לנזק הפוטנציאלי שיכול להיגרם לדלת ומנגנון הנעילה.
  • כיצד ניתן לזהות שצריך להחליף את הידית של דלת הכניסהמנעולן מורשה ידע לזהות מייד האם מדובר בבעיה בידית שמחייבת את החלפתה או האם מדובר בתקלה אחרת, דוגמת צורך בהחלפת צילינדר. כמובן שגם במקרה הזה הוא יוכל לבצע את ההחלפה על הצד הטוב ביותר.
  • תוך כמה זמן יגיעו אליכם מרגע הקריאה? – אם אתם גרים בקו אשדוד ודרומה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם "מנעולן אקספרס" ותוך 35 דקות יגיע אליכם מנעולן מקצועי עם כל הציוד הנדרש.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת ידית דלת כניסה
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader