החלפת צילינדר רב בריח

מתי נידרש בהחלפת צילינדר רב בריח? 

אחת הסיטואציות שתופסות אותנו הכי לא מוכנים היא כאשר אנו מוצאים את עצמנו נעולים מחוץ לדלת ביתנו ללא כל יכולת להיכנס פנימה. זה יכול לקרות מכיוון שאיבדנו או שכחנו את המפתח או שזה יכול לקרות בגלל בעיה מסוימת במערכת הנעילה של הדלת, כך או כך אין זאת סיטואציה נעימה.

על מנת לפתור את הבעיה נוכל להיעזר בשירותיו של מנעולן באופקים אשר בעזרת מכשור וכלים חדשניים יוכל לפרוץ עבורנו כל דלת במהרה. כמובן שישנם מנעולים שדורשים מעט יותר עבודה כמו במקרה של החלפת צילינדר רב בריח לכן אנו ממליצים לכם לפנות למנעולן אקספרס שיוכל לפרוץ עבורכם כל דלת ללא קשר לסוג הצילינדר.

מתי נחליף צילינדר?

החלפת צילינדר הינה הליך די פשוט שכמעט כל אדם נזקק לו לפחות פעם אחת בחייו. במקרים של אובדן מפתח, בעיה במנגנון או בכלל במקרה של מעבר לדירה חדשה מומלץ להחליף את צילינדר הדלת. זהו אינו הליך מורכב כיוון שאין צורך בהחלפה של כל מנגנון הנעילה כולו ולכן ישנה לעיתים אף אפשרות לבצע אותו לגמרי לבד.

כמובן שישנם סוגים וחברות שונות של צילינדרים, חלקם מורכבים יותר חלקם מורכבים פחות. כך למשל החלפת צילינדר רב בריח תהיה מעט יותר מורכבת מאשר החלפת צילינדר אחר. על מנת לדעת כי העבודה התבצעה על הצד הטוב ביותר תמיד מומלץ להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע מוסמך על מנת שתוכלו לישון בראש שקט.

פריצת דלתות

ישנם מקרים נוספים בהם החלפת צילינדר רב בריח אינה פעולה המספיקה לנו. במקרים בהם איבדנו את המפתח, המפתח נשבר בתוך המנעול או המנעול עצמו נשבר, או שחלילה מנעול הבית הושחת עקב ניסיון לפריצה נאלץ להזמין מנעולן בבאר שבע שיוכל לפרוץ לנו את הדלת ולאפשר לנו את הכניסה אל הבית.

גם כאן חשוב לציין שמשך זמן הפריצה תלוי במנגנון הנעילה הקיים בדלת. כמובן לאחר הפריצה ישנו סיכוי גדול שתאלצו להחליף את מנגנון הנעילה של הדלת, במידה ואתם רוצים בטיחות מרבית מומלץ להשתמש במנגנון נעילה חכם, חזק וטוב.

אילו שירותים נוספים מספק מנעולן פרט להחלפת צילינדר רב בריח?

בנוסף לכל פעולה הקשורה בדלתות פנים וחוץ הבית מנעולן יכול לספק לנו עוד מגוון שירותים:

  1. פריצת דלתות רכב- במקרים בהם מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לרכב כיוון שהמפתח אבד, נשכח או חלילה נגנב תוכלו להיעזר במנעולן מקצועי על מנת לפתוח את דלתות הרכב ולהחזיר לכם את הגישה אליו.
  2. פריצת כספות- במידה ואינכם זוכרים את קוד הכספת שלכם או שהמנעול העליון איננו נפתח הזמינו מנעולן שיעזור לכם לפרוץ את הכספת. חלק משירותיו של מנעולן בתחום זה הינם גם פריצת כספות אך גם התקנה של מנעולים בכספת על מנת לשמור את האוצרות שלכם בצורה המוגנת ביותר.
  3. תיקון דלתות – תפקיד נוסף של מנעולן הינו תיקון דלתות בבאר שבע. לא מדובר על תיקון חלקיה של הדלת אלא על מערכת הנעילה בלבד. גם בדלתות חוץ וגם בדלתות פנים ישנם מצבים שהדלת דורשת תיקון למשל במידה והיא יוצאת מאיזון עקב טריקות רבות ונשנות, או במידה וישנה בעיה בצילינדר או בבריח המונעות ממנה להיפתח ולהיסגר כמו שצריך, בעיה היכולה להיפתר על ידי החלפת צילינדר רב בריח. מקרים מעין אלו אפשר לפתוח דרך מנעולן.

איך לבחור מנעולן?

ישנן סיבות לא מועטות בגינן נאלץ להיעזר בשירותיו של מנעולן. כולן קשורות לדברים החשובים והיקרים לנו בחיים, לכן כאשר אנו בוחרים מנעולן כדאי לשים לב למספר דברים עיקריים.

תחילה לרמת המקצועיות שלו, בנוסף שימו לב לשנות הותק שלו ברוב הפעמים מנעולן מנוסה יותר יבצע את העבודה בצורה טובה יותר, כמובן שמאוד חשוב לבדוק מהי רמת האמינות ולבסוף כמובן הזמינות ושעות העבודה. אנו זקוקים למנעולן שיהיה זמין עבורנו בכל שעה של היום בה אנו מוצאים את עצמנו ללא יכולת כניסה אל הבית.

מנעולן אקספרס

במידה ואתם גרים באזור הדרום ונתקלתם בסיטואציה בה אם מוצאים את עצמכם נעולים מחוץ בית או מחוץ לרכב מנעולן אקספרס יספק עבורכם את השירות המתאים. מנעולן אקספרס בעל עשר שנות ותיק, אמין מקצועי וזריז.

שירותנו פועלים במשך 24 שעות ביממה כך שבכל שעה של היום או הלילה תוכלו להרים טלפון ומנעולן יגיע בזריזות על מנת לפתור לכם את הבעיה ואף לבצע החלפת צילינדר רב בריח. השירות מסופק לכל אזור הדרום החל מאשדוד ועד מצפה רמון.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת צילינדר רב בריח
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader