החלפת מנגנון רב בריח

החלפת מנגנון רב בריח – רק באופן מקצועי

אחד מהמותגים המובילים ביותר בעולם דלתות הכניסה הוא רב בריח. חברה זו מייצרת דלתות איכות שנמכרות בכל רחבי העולם, ממגוון חומרים ובעיצובים נהדרים.

ועדיין, למרות שמדובר בדלתות כל כך מוצלחות, מנגנון הנעילה שלהן עשוי בכל זאת להינזק לאורך הזמן עד לכדי הצורך בהחלפתו. החלפת מנגנון רב בריח היא דבר שצריך להיעשות על ידי מנעולן מקצועי ובשורות הקרובות תבינו כיצד הדבר נעשה.

מהו מנגנון רב בריח?

עוד לפני שנסביר לכם בפרטי פרטים כיצד מבצעים החלפת מנגנון רב בריח, חשוב כי תבינו מה כולל המנגנון הזה בדיוק. ובכן, כל דלת תוצרת רב בריח כוללת בתוכה מנגנון נעילה ופתיחה אשר קובע את רמת האבטחה שלה.

המנגנון כולל מספר חלקים:

  • צילינדר – אותו חלק שלתוכו נכנס המפתח ובמידה והוא מתאים, תתאפשר תנועה של שאר המנגנון.
  • מנעול – עוטף את הצילינדר ולמעשה מהווה את הגורם המקשר בינו לבין בריחי הדלת.
  • בריחים – חברת רב בריח משתמשת במה שקרוי "מנעול רב-בריחי", כלומר, המנעול מחובר למספר בריחים בו זמנית, שנכנסים לתוך גומחות במשקופים לצרכי נעילת הדלת.

אז מהו מנגנון רב בריח? ובכן, תלוי את מי שואלים. בכל מה שקשור להדיוט הפשוט, המנגנון עשוי להיות כל אחד מהחלקים שהוזכרו לעיל – הצילינדר, המנעול והבריחים.

אם תשאלו מנעולן שמתמחה במנעולי רב בריח, המנגנון הוא למעשה המנעול, הרכיב שעוטף את הצילינדר ומחובר לבריחים.

החלפת מנגנון רב בריח – מתי הדבר נדרש?

את מנגנון רב בריח יש להחליף כאשר מתגלה ליקוי חמור בנעילת הדלת כגון מפתח שאינו מסתובב, מפתח שמסתובב "על ריק" או כאשר בוצע ניסיון לפרוץ את הדלת בכוח ולא ניתן לנעול או לפתוח אותה.

יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ליקויים אלו עלולים להעיד גם על תקלה פשוטה יותר דוגמת צילינדר תקול. לכן חשוב כי איש מקצוע בתחום המנעולנות יאפיין את התקלה ולא לבחור באפשרות החלפת המנגנון באופן אוטומטי.

החלפת צילינדר בדלת הינה משימה שמתבצעת במהירות על ידי המנעולן, בעוד החלפת מנגנון רב בריח הינה פעולה מורכבת ומסובכת בהרבה.

כיצד מחליפים מנגנון רב בריח?

לאחר שהגיע המנעולן לביתכם ואישר שאכן ישנה בעיה חמורה עם מנגנון הרב בריח שלכם, עליו לבצע מספר פעולות.

ראשית כל, יש לפרוץ את הדלת במידה והיא נעולה ולא מאפשרת פתיחה שלה. לאחר הפריצה המנעולן מפרק את הידיות, שולף אותן החוצה ומנתק את הדלת מהצירים שמעגנים אותה למשקוף.

בשלב הבא המנעולן מפריד את שני חלקי הדלת ואז הוא מסוגל לשלוף את מנגנון הנעילה ולאבחן את התקלה במדויק. במידה ומתגלה תקלה שלא ניתנת לתיקון, הוא יחליף את המנעול בו במקום.

המקרה של צילינדר תקול

כפי שהזכרנו, הצילינדר מהווה חלק ממנגנון הנעילה של הדלת וגם הוא יכול להתקלקל. בעוד מנגנון הנעילה של רב בריח הינו חזק מאוד ואמור לשרת את בעליו עשרות שנים ללא בעיות מיוחדות, הצילינדר חשוף הרבה יותר לנזקים ונוטה להתקלקל אחת לכמה שנים.

התסמינים של מנעול לקוי דומים מאוד לאלו של צילינדר לקוי ולכן רצוי להזמין מנעולן בתל אביב על מנת שיאבחן את הבעיה ויחליט האם יש לבחור באפשרות של החלפת מנעול או שמא החלפת צילינדר תפתור את הבעיה.

כאמור, החלפת צילינדר רב בריח היא פעולה הרבה יותר פשוטה לעומת החלפת כל המנגנון וכל שיש לעשות הוא להוציא את הידיות, לשלוף את הצילינדר ולהחליפו באחר.

"מנעולן אקספרס" – מומחים במנגנוני רב בריח ושאר סוגי המותגים

זקוקים למנעולן לשם החלפת מנגנון רב בריח בדלת הכניסה של ביתכם? או אולי לשם החלפת צילינדר פלדלת/רב בריח בדלת הכניסה למשרד שלכם? "מנעולן אקספרס" היא החברה שאתם צריכים לפנות אליה.

החברה מציעה את שירותיה בכל אזור הדרום, החל מאשדוד, דרך באר שבע ועד מצפה רמון, וידועה בצוות המנעולנים המקצועי שלה אשר יודע להתמודד עם כל סוגי המנגנונים, המנעולים והצילינדרים הקיימים בשוק.

השירות ניתן 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וימי חג, עם התחייבות להגיע אליכם תוך 35 דקות מרגע הקריאה. שמרו את המספר שלנו ולא תתאכזבו.

החלפת מנגנון רב בריח – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • כיצד אפשר לדעת אם צריך להחליף מנגנון או צילינדר? – משום שהסימנים מאוד דומים, קשה מאוד לדעת מראש האם מדובר בבעיית צילינדר או מנגנון. לכן כל כך חשוב להזמין מנעולן בירושלים לאבחון התקלה. המנעולנים של "מנעולן אקספרס" מסוגלים לאבחן כל תקלה בתוך מספר דקות בודדות.
  • האם חייבים לפרק את הדלת כדי להגיע למנגנון? – הדבר הכרחי כאשר המנעולן מגלה שהבעיה היא אכן במנעול שדורש החלפה. במידה והבעיה בצילינדר, מספיק לפרק את הידיות בלבד.
  • האם ניתן לבצע את החלפת המנגנון לבד? – רצוי שלא, מאחר ומדובר בפעולה מאוד מורכבת שחייבת להתבצע בדקדקנות מרובה. אם תנסו לבצע את ההחלפה לבד, אתם עלולים לפגוע גם במנגנון החדש וגם בגוף הדלת עצמו.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת מנגנון רב בריח
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader