אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על חפצים או ניירת בעלי ערך כספי או רגשי בצורה הטובה ביותר והמטרה היא לא לאפשר גישה לדברים השמורים בתוכה, גם במקרה של פריצה למקום שבו הן מצויה.

ניתן למצוא כיום סוגי כספות שונים המתחלקות בהתאם לצרכים כגון: כאלה הרלוונטיות עבור שימוש ביתי וכאלה שרלוונטיות עבור משרדים או עסקים. בכדי לבחור את הכספת המתאימה ביותר לצרכים העומדים על הפרק, חשוב להכיר את הסוגים הקיימים.

סוגי כספות

כאמור, הכספות שניתן למצוא כיום נבדלות זו מזו ביכולת שלהן להתמודד בפני פריצה. מה שמגדיר אותה כטובה יותר או פחות הוא רמת המיגון שלה, כאשר האיכותיות שבהן יהיו עם תקן שמציין את רמת ההגנה שלהן ואת היכולת שלהן להתמודד בפני פריצה. הכספות שניתן למצוא כיום הן:

  • ביתיות – מדובר על כאלה המיועדות לבתים פרטיים או משרדים אשר אינם מחזיקים רכוש רב או סכומי כסף גבוהים. כמו כן, אם מדובר על משרד או עסק שבו מרוקנים את הכספת בכל יום, הרי שאחת שכזאת תספיק לצרכים העומדים על הפרק.
  • מפתח – הרלוונטיות לאנשים שאינם מחזיקים רכוש רב או סכומי כסף משמעותיים. למפתח יש חיסרון שכן הוא יכול ללכת לאיבוד או שניתן לגנוב אותו ולשכפל אותו.
  • דיגיטליות – מדובר על סוג קל ונוח לתפעול כאשר ניתן למצוא רמות שונות של איכות במנגנוני הנעילה האלקטרוניים. היתרון הוא שלא ניתן להעתיק או לגנוב את הסיסמא אך החיסרון הוא שניתן לשכוח את סיסמת הפתיחה.
  • כבדות – משמשות בדרך כלל לאחסון של ערכים גבוהים יותר. מדובר על כאלה ששוקלות לא מעט אך זה לא אומר שהן גדולות מבחינה פיזית. גם אחת קטנה יכולה לשקול הרבה. מדובר על מוצר משופר ומקצועי מבחינת ההגנות שלו מפני אש, מים, לחות וחבלה.
  • חסינות אש – אם אתם נדרשים לשמור מסמכים חשובים, ניירת חשובה או תמונות, מדובר על הסוג המתאים לכם שכן, התקן שלהן יבטיח את שרידות התכולה שלהן במקרים של שריפה.

כיצד פורצים כספת?

אם אתם תוהים מה עושים במידה ושכחתם את הקוד לכספת או אבד לכם המפתח, חשוב מאוד שתזכרו שבהחלט לא כדאי לכם לנסות לעשות משהו באופן עצמאי שכן, אתם יכולים להסב יותר נזק מתועלת.

במידה ואין לכם גישה לתכולה המצויה בכספת שלכם מכל סיבה יש להזמין פורץ כספות מיומן, מקצועי ואמין. יש לוודא כי לפורץ זה יש תעודת יושר ממשטרת ישראל המעידה כי אין לו עבר פלילי וכי יש לו יכולת לפרוץ ברמה המקצועית והגבוהה ביותר ומבלי להסב נזק כלשהו.

שירות השכרת כספות

אם יש לכם רכוש יקר ערך ואתם לא מעוניינים לשמור אותו בביתכם שכן אתם חשים שהוא דורש את ההגנה המקסימלית, אין ספק שכדאי מאוד שתבחרו בחברה המציעה שירות השכרת כספות.

חברה מעין זאת תציע לכם מתחם ממוגן ואיכותי הכולל כמות כלשהי של כספות, כאשר כל אדם יכול לאחסן באחת שהוא מקבל את כל מה שהוא רוצה ורק לו יש גישה. המתחם עצמו יהיה ממוגן ברמה הגבוהה ביותר והוא יאובטח באופן פיזי על ידי מאבטחים ועל כן, הרכוש שלכם ללא ספק יקבל את ההגנה המקסימלית ותהיה לכם אפשרות להיות רגועים.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader