החלפת צילינדר בדלת

החלפת צילינדר בדלת – למה זה חשוב? וכיצד מבוצע?

דלתות רבות ובעיקר דלתות כניסה כוללות רכיב שנועד לשפר את יכולות האבטחה שלהן בצורה משמעותית. זהו הצילינדר שהינו חלק ממנגנון הנעילה של הדלת.

אך מה עושים כאשר הצילינדר נפגם והדלת מתחילה לאבד מיכולות האבטחה שלה?ובכן, במקרה שכזה יש לפנות אל מנעולן מוסמך אשר מציע שירות החלפת צילינדר בדלת.

מדוע חשוב לפנות אל איש מקצוע ולא לנסות לבצע את ההחלפה לבד? וכיצד מבוצעת בדיוק אותה החלפה? מייד תבינו.

אך לפני הכל – מה זה בדיוק צילינדר?

אנשים רבים מתבלבלים בין הצורך להחליף את הצילינדר בדלת לבין הצורך להחליף את המנעול כולו. חשוב להבין כי הצילינדר הינו רק חלק אחד ממנגנון הנעילה של הדלת, מה שאומר שכאשר הוא מתקלקל, אין צורך להחליף את מנגנון הנעילה כולו.

הצילינדר בנוי ממספר חלקים – תא שאליו מוחדר המפתח, פינים פנימיים שאמורים להתיישר בהתאם לדפוסים המצויים על גבי המפתח ולשונית מתכת (או גלגלי שיניים) שדוחפת את כל מנגנון הנעילה של הדלת בעת פתיחה ונעילה.

ישנם סוגים שונים של צילינדרים שמתאימים לדלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות של כספות ועוד. הם יכולים להיות ארוכים או קצרים, רחבים או צרים, עם או ללא מפתח קבוע בחלק הפנימי ועוד.

איזה סוג שלא יהיה, מנעולן מקצועי ידע לבצע החלפת צילינדר בדלת ללא שום בעיה וכמובן שבלי לגרום נזק כלשהו לדלת עצמה.

החלפת צילינדר בדלת – מתי הדבר נדרש?

צילינדר איכותי אמור להחזיק מעמד שנים רבות אך משום שמדובר ברכיב שעובר שימוש רב, לעיתים הוא עלול להיפגם, עד שעולה הצורך בהחלפתו. להלן מספר תרחישים שבגינם צריך להחליף צילינדר בדלת:

  • כשהמפתח נשבר בתוך הצילינדר.
  • כשמדובר בצילינדר שחוק וישן.
  • כשהצילינדר עבר שימוש אגרסיבי ולא נכון.
  • כשהצילינדר הותקן בצורה לא טובה בדלת והתעוות לאורך הזמן.
  • כשבוצע ניסיון פריצה שהסתיים בהרס הצילינדר.

בנוסף כדאי לשקול את החלפת הצילינדר בדלת בכל מקרה של שינוי בעלות על הדירה (למשל, כשנכנסים לדירה יד שנייה, דירה חדשה מקבלן וכו') על מנת למנוע מצב שבו אדם זר מחזיק במפתח שתואם לצילינדר של הדלת שלכם.

כיצד מחליפים צילינדר בדלת?

פעולת ההחלפה של הצילינדר מתחילה עם פירוק הידיות של הדלת, מה שנעשה על ידי שחרור הפין שמחבר בין הידית הפנימית לחיצונית.

לאחר מכן יש לפתוח את הבורג שמחזיק את הצילינדר ולשלוף אותו החוצה. ההתקנה של הצילינדר החדש מבוצעת באופן הפוך. יש להתקין את הצילינדר בצורה מדויקת בתוך הדלת על מנת שיפעל בצורה חלקה.

התקנה לא מדויקת עשויה לגרום לסיבוב המפתחת להיות "קשה" או לחלופין, שהמפתח יסתובב במקומו והדלת לא תינעל או תיפתח. מיותר לציין כי החלפת צילינדר רב בריח שתתבצע בצורה חובבנית אף תגרום לדלת שלכם להיות קלה לפריצה ולא מאובטחת כראוי.

החלפת צילינדר בדלת – מדוע לא כדאי לבצע את הפעולה לבד?

על מנת שתבינו מדוע החלפת צילינדר בדלת היא דבר שלא כדאי לבצע באופן עצמאי, ניקח לדוגמא את אבי מאשדוד ורמי מאשקלון. אבי השכיל לחפש מנעולן באשדוד לשם ביצוע פעולת ההחלפה ואילו רמי ניסה לחסוך כסף והחליט כי ההתקשרות עם מנעולן אינה מתאימה לו.

רמי חשב שהוא מסוגל להחליף את הצילינדר על סמך סרטונים שראה ביוטיוב אבל בסופו של דבר גילה כי הצילינדר שרכש לא ממש מתאים לדלת, אין לו את הציוד הנדרש על מנת לבצע את ההתקנה כמו שצריך, ותוך כדי המאמץ הוא גם פגע בדלת, שבר חלק מהמנעול וכעת הדלת לא נפתחת בכלל.

בשורה התחתונה, כעת הוא צריך לחפש מנעולן באשקלון שיסכים להגיע במהירות על מנת לתקן את הנזק והמחיר שיצטרך לשלם יהיה יקר בהרבה ממה שהיה אמור לשלם מלכתחילה. ואבי? המנעולן הגיע אליו במהירות, מצא לו צילינדר שמתאים לדלת שלו וביצע את ההתקנה תוך רבע שעה בדיוק.

בנוסף הוא גם קיבל אחריות מלאה על העבודה ולא היה צריך להסתבך עם עבודה חובבנית שיכולה לעלות ביוקר. המנעולן אף אמר לו שבכל מקרה שיצטרך פורץ מנעולים באשדוד או כל שירות אחר בתחום המנעולנות, יש לו למי לפנות.

שירותי המנעולנות של מנעולן אקספרס

הדרך למציאת מנעולן בדרום שניתן לסמוך על שירותיו, מתחילה במנעולן אקספרס. בין אם אתם מחפשים מנעולן עבור החלפת צילינדר בדלת באשדוד ובין אם פורץ מנעולים באשקלון הוא מה שאתם זקוקים לו בדחיפות, אצלנו תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר של התחום.

המנעולנים שלנו מסוגלים להתמודד עם כל סוגי הדלתות, המנעולים והצילינדרים ומתחייבים להגיע אליכם תוך 35 דקות מרגע הקריאה.

השירות ניתן 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וימי חג, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתמיד תקבלו מענה מקצועי ואדיב שיפתור לכם את הבעיה.

החלפת צילינדר בדלת – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • איך אני יכול לדעת איזה צילינדר מתאים לדלת שלי?  מנעולן מקצועי יגיע אליך עם מגוון רחב של צילינדרים וידע להתאים לכל דלת צילינדר מושלם מבחינת התפקוד והעיצוב.
  • חשבתי להחליף צילינדר לבד באמצעות סרטונים ביוטיוב – האם הדבר כדאי? – רצוי שלא לבצע זאת, על מנת שלא לגרום נזק. עלות הזמנת מנעולן להחלפת צילינדר בדלת אינה גבוהה והיא חוסכת המון בעיות שיכולות לנבוע מעבודה חובבנית.
  • נכנסתי לדירה חדשה – כדאי להחליף צילינדר? – בהחלט. גם אם נכנסים לדירה חדשה מקבלן, לעולם לא תוכלו לדעת מי מחזיק בידיו מפתח נוסף. החליפו צילינדר והיכנסו לדירה החדשה בראש שקט.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת צילינדר בדלת
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader