החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות 

מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד מהרה כי לא מדובר במשימה קלה, מה שמחייב התקשרות עם איש מקצוע ברמה גבוהה. מתי נזדקק לשירותיו של מתקין דלתות כניסה, איך מתקינים דלת כניסה, מהו טווח המחירים של דלתות כניסה בישראל ומה עוד חשוב לדעת בנושא זה? הנה כל התשובות.

החלפת דלת הכניסה לבית – מדוע כדאי להיעזר באיש מקצוע?

אם ברצונכם להחליף את דלת הכניסה לבית, מהר מאוד תגלו כי רכישה של דלת חדשה והתקנה שלה באופן עצמאי, הן דבר מאוד מורכב ומסובך. ניתן לומר כי התקשרות עם מתקין דלתות מקצועי עדיפה מכמה סיבות:

  • בחירת הדלת הנכונה – בימינו קיים מגוון רחב של דלתות כניסה, דבר שמתבטא לא רק בעיצוב הדלתות אלא גם ברמות אבטחה שונות לגמרי. רק איש מקצוע מהתחום יוכל לעזור לכם בבחירה נכונה של דלת שאכן תתאים לצרכים ולתקציב שלכם.
  • דיוק בהתקנה עצמה – התקנה של דלת כניסה מחייבת דיוק רב. על הדלת להיות מותקנת בצורה שלא תכביד על החיבורים שלה אל המשקופים, שתאפשר לה מידות חופש רצויות לצרכי התרחבות וכיווץ החומר במעבר בין קיץ לחורף ושהאלמנטים בדלת יהיו ניצבים בדיוק מול התואמים להם במשקוף (לשונית, בריחים וכו). רק עבודה מדויקת תביא להתקנה מוצלחת שתשמור על אורך חיי הדלת לאורך זמן ואת זה לא תצליחו להשיג בכוחות עצמכם.
  • מניעת נזק – התקנת דלת כניסה בצורה נמוכה מדי עשויה לגרום נזק לריצוף שלכם ואילו התקנה גבוהה גורמת לדלת להיות חדירה בפני מזיקים שונים כגון חרקים ואפילו מכרסמים. כאשר אתם בוחרים ליצור קשר עם מתקין דלתות מקצועי, אתם יכולים להיות בטוחים כי הנזקים הללו ימנעו מראש.

דגשים בהתקנת דלת כניסה לבית שחשוב שתכירו

מעבר לעניין הדיוק, ישנם עוד מספר דגשים שחשוב להקפיד עליהם במהלך ההתקנה עצמה, כאלה שרק מתקין דלתות מקצועי יכיר וידאג לביצועם. את ההתקנה של דלת הכניסה מבצעים לאורך מספר שלבים. בדרך כלל יש להתאים משקוף חדש לדלת אך ישנם מקרים שבהם ניתן לבצע שינויים במשקוף קיים ללא עקירתו מהמקום והחלפתו באחר. מתקין דלתות מקצועי ידע כיצד לבצע זאת.

לאחר הטיפול במשקוף, המתקין מחבר אותו עם הדלת על ידי צירים ומחזק אותם על מנת שהדלת תוחזק בצורה אופקית מעל הרצפה ללא שיפוע. מצב זה הינו אידיאלי ומונע לחץ על הצירים העליונים. הדלת צריכה להיות מותקנת אל מול הפתחים התואמים במשקוף ובגובה הנכון מהרצפה, עד לרמת המ"מ.

דגשים חשובים לפני התקנת דלת כניסה לבית או דירה הם גם כאלה שקשורים בשיקולים נוספים. למשל, האם מעוניינים במנעול עליון? מהי רמת האבטחה של מנעול הצילינדר? איזה סוג של עינית מעוניינים להתקין בדלת (רגילה או דיגיטלית)? והאם מעוניינים גם בהתקנת מחזיר דלת? כמובן שניתן לבצע את השינויים והתוספות הללו גם לאחר מכן, אך עדיף לבצע זאת כבר בעת ההתקנה.

הדבר גם יאפשר לכם במקרים רבים לקבל הצעת מחיר טובה יותר שתכלול את כל האלמנטים הנדרשים. המחיר של דלתות כניסה בישראל נע בין 2,500 שקלים ל-6,500 שקלים בהתאם לסוג הדלת, איכותה ורמת האבטחה שלה, כמו גם האלמנטים הנוספים שתרצו להוסיף בה.

מנעולן – איש המקצוע המומלץ ביותר להתקנת דלתות כניסה

איש המקצוע המומלץ ביותר עבור התקנת דלתות מקצועית הוא מנעולן מורשה, כזה אשר מחזיק בהסמכה מתאימה מטעם המדינה ואף באישור משטרתי לספק שירותי מנעולנות והתקנה של דלתות ואמצעי נעילה למיניהם.

הוא ידע כיצד להתקין עבורכם כל סוג של דלת בצורה מקצועית ומדויקת, כך שהיא תשמש אתכם לאורך שנים רבות ללא תקלות כלשהן. הוא גם יוכל לסייע לכם בכל מקרה של תקלה עתידית בדלת, למשל בהחלפת המנעול והצילינדר שלה ואף בהחלפת הדלת עצמה.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת דלת כניסה
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader