שחזור מפתחות לרכב

אם אתם לא מוצאים את המפתחות של הרכב שלכם, אין ספק שמדובר על סיטואציה מלחיצה מאוד שאתם בוודאי תוהים מה עליכם לעשות במצב שכזה. לא פעם אנשים מאבדים את מפתחות הרכב שלכם ואין להם מפתח ספייר. מדובר על מצב אשר דורש שחזור מפתחות לרכב על ידי מנעולן מקצועי ומנוסה.

לעיתים יהיה צורך ראשית כל לבצע פריצת רכב על מנת להעניק לאדם את הגישה לרכב שלו ולמנעולן את הגישה לביצוע מלאכת שחזור מפתחות הרכב. מדובר על עבודה שחייבת להתבצע בצורה המדויקת ביותר ועל כן, אם אתם מחפשים מנעולן שיבצע את עבודת השחזור עבורכם, חשוב מאוד שתבחרו את הטוב ביותר בתחום לאחר שתבדקו היטב איזה מנעולן באזור המגורים שלכם ידוע כמומלץ ומקצועי.

מתי יש צורך לשכפל מפתחות לרכב?

לרוב, אנשים משכפלים מפתחות רק לאחר שהמפתח אבד או נגנב או בשל הצטרפות של נהג חדש אשר זקוק גם הוא למפתח. יחד עם זאת, לא חשוב מהן הנסיבות, תמיד חשוב שיהיה לכם מפתח רזרבי אחד לפחות שכן, אם לא יהיה לכם מפתח שכזה, לא תוכלו לשכפל את מפתחות הרכב שלכם ותדרשו לשחזר אותם.

כאשר מדובר על שכפול מפתחות לרכב מדובר כאמור על תהליך שונה מתהליך שחזור מפתחות לרכב. מפתחות הרכב שונים ועל כן גם שיטת השכפול ששלהם משתנה.

רוב הרכבים כיום מכילים אימבולייזר ועל כן, גם במקרה שבו יש צורך בשכפול מפתח לרכב וגם במקרה שבו יש צורך בתהליך שחזור מפתחות לרכב, יש צורך לשים דגש על האימבולייזר ולשכפל או לשחזר את המפתח בהתאם אליו.

האימבולייזר הוא בעצם אמצעי בטיחות נגד גניבת רכבים. כאשר מכניסים את המפתח לסוויץ' האימבולייזר שברכב שולח אות למפתח. המפתח מחזיר אות שמעיד על כך שיש התאמה ונותן אישור להניע את הרכב. כאשר משכפלים או משחזרים מפתח לרכב שיש בו אימבולייזר צריך לקודד במדויק את השבב שהיה בתוך המפתח על מנת שיתאים לשבב שנמצא ברכב, אחרת הרכב לא יניע.

במקרה של שחזור המנעולן צריך להתחבר למערכת הממוחשבת של הרכב על מנת לשחזר בצורה מדויקת בהתאם לאימבולייזר את המפתח. עבור ביצוע עבודה זאת אין ספק שיש צורך לבחור מנעולן רכב מקצועי ומנוסה.

שחזור מפתחות לרכב – במה זה שונה משכפול מפתחות לרכב?

בעוד ששכפול מפתחות לרכב מתבסס כאמור על המפתח עצמו, הרי ששחזור מפתחות לרכב היא דרך שמאפשרת למנעולן רכב להכין לכם מפתח חדש לרכב בלי צורך במפתח נוסף.

שחזור מפתחות לרכב מתבצע באמצעות פעולות שונות שמבצע המנעולן כאשר העיקרית שבהן היא שהוא מתחבר למחשב הרכב ומוציא משם את הקידוד והנתונים של הרכב וכך הוא יכלול בעצם להכין את המפתח בצורה מדויקת.

שחזור מפתחות לרכב מתבצע על ידי גישה למחשב הרכב ושליפת הנתונים והקידוד של מפתחות הרכב.

מתי יש צורך לבצע שחזור מפתחות לרכב?

לא מעט נהגים מגיעים למצב שבו הם צריכים לשחזר מפתחות לרכב, חשוב מאוד שתהליך השחזור יתבצע בצורה המקצועית ביותר שיכולה להיות. לכן יש לבחור מנעולן רכב מקצועי שיודע כיצד לבצע מגוון פעולות שונות בצורה הטובה ביותר לרבות החלפת מנעול לרכב, פריצת רכבים מכל סוג, שכפול או שחזור מפתחות ועוד. ישנן כמה סיטואציות אשר בגינן יש צורך לשחזר מפתח:

ראשית כל, אם המפתח לרכב שלכם אבד ואין לכם מפתח ספייר

שנית, אם גנבו לכם את המפתח של הרכב.

כמו כן, אם המפתח של הרכב שלכם נשבר בזמן שניסיתם לפתוח את הרכב ואין לכם מפתח נוסף שניתן לשכפל.

אם קניתם רכב ואתם חושדים שלבעלים הקודמים של הרכב עדיין יש מפתח שלו שהוא לא מסר לכם, כדאי שתשנו את הקידוד של המפתח על ידי פעולת שחזור.

כיצד תבחרו מנעולן רכב עבור שחזור מפתחות?

כאמור, שחזור מפתחות לרכב היא עבודה שחייבת להתבצע על ידי מנעולן מוסמך ומנוסה ועל כן, אם אתם מחפשים מנעולן לצורך שחזור מפתחות הרכב שלכם, עליכם לוודא מראש כי מדובר על מנעולן שיש לו ותק בתחום, ניסיון והמלצות.

חשוב שהמנעולן יהיה בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל המעידה כי אין לו עבר פלילי וכן, חשוב מאוד שהמנעולן יהיה בעל המלצות רבות ומוניטין. אין להתפשר על חובבן בתחום או על חאפר רק בשל מחיר זול יותר שהם מציעים לכם.

שאלות ותשובות על שחזור מפתחות לרכב

  • כמה יעלה לשחזר מפתח לרכב?

מחיר שחזור מפתח לרכב איננו אחיד. המחיר משתנה בהתאם לסוג המפתח הדורש שחזור, לאם יש צורך בפעולות נוספות כגון: פריצת המנעול על ידי פורץ מנעולים לרכב בשלב הראשון או שמא יש צורך רק בשחזור המפתח וכן, עד כמה מורכבת העבודה ועוד. מנעולן מקצועי ואמין ייתן לכם ללא ספק הצעת מחיר הוגנת תמורת שירותיו ועל כן, חשוב לבחור במנעולן שידוע כאמין מאוד.

  • כמה זמן לוקח לשחזר מפתחות לרכב?

כאשר מדובר על מנעולן מיומן ומקצועי, תהליך השחזור לא צריך לקחת יותר מדי זמן. אם מדובר על חאפר או חובבן שלא באמת יודעים מה הם עושים, אתם יכולים למצוא את עצמכם מבזבזים יום שלם על שחזור המפתח לרכב שלכם וגם לא משיגים את התוצאה הרלוונטית בסופו של דבר. על כן, הדבר החשוב ביותר שעליכם לדאוג לו הוא מנעולן מומחה בתחום והעבודה תתבצע במהירות וביעילות.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
שחזור מפתחות לרכב
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader