פורץ מנעולים לרכב

פורץ מנעולים לרכב – כל מה שצריך לדעת

זה יקרה לכם ברגע הכי לא מתאים. בבוקר של הישיבה החשובה במשרד או שעה אחת לפני הדייט לו חיכיתם שבועיים. המפתחות של הרכב ינעלו לכם כשהם עדיין בסוויץ' או שאולי ילכו לכם לאיבוד ולא תמצאו את הרזרביים.

במקום להיכנס לפאניקה ולחץ מיותרים, כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם פורץ מנעולים לרכב ועל כן לשמור תמיד מספר של מנעולן בכיס.

להלן המקרים בהם הוא יוכל לעזור לכם, כמו גם מידע מועיל נוסף שחשוב שתכירו בנושא.

באילו מקרים תזדקקו לשירותיו של פורץ מנעולים לרכב?

הזכרנו בקצרה שניים מהמקרים הנפוצים ביותר בהם פורץ מנעולים לרכב יהיה עבורכם האיש הנכון במקום הנכון – כאשר מפתחות הרכב ננעלו בתוך הרכב עצמו או כאשר איבדתם את זוג המפתחות שברשותכם, אך אלו אינם המקרים היחידים.

הנה מספר תרחישים נוספים בהם תזדקקו לשירותיו של מנעולן מוסמך אשר בקיא בתחום הרכבים:

  • ניסיון פריצה שהסב נזק – עשרות אלפי ניסיונות של פריצת רכבים מתרחשים בישראל מדי שנה. רבים מהם מסתיימים, בנוסף לעוגמת הנפש, בנזק של ממש למנעול עצמו. במקרה שכזה ייתכן וניתן יהיה לתקן את המנעול או שתזדקקו להחלפתו במנעול חדש. בין אם אפשר יהיה לתקן את המנעול ובין אם יהיה הכרח לבצע החלפת מנעול לרכב, איש מקצוע איכותי יוכל לעשות זאת ללא בעיה .
  • פגיעה של המפתח או/והשלט – מפתחות הרכב נוטים להתבלות עם הזמן בשל השימוש התכוף בהם. כך גם שלטי פתיחת ונעילת הרכב, להם בלאי משמעותי ומהיר עוד יותר. מקרים שכאלה יחייבו אתכם להזמין שירותי מנעולן לרכב שלכם וכל ניסיון דחייה עלול להיגמר בנזק חמור ותיקון יקר עוד יותר.
  • המפתח נשבר בתוך המנעול עצמו – יותר נדיר, בטח ברכבים החדשים בהם אין מגע ישיר בין המפתח למנעול, ועדיין, לא כולנו נוסעים ברכבים מודל 2021. זוהי סיטואציה בעייתית שעלולה לפגוע גם במפתח וגם במנעול. קרה לכם? עזבו הכול, אל תנסו לפתור את הבעיה בעצמכם והרימו טלפון אל פורץ מנעולים לרכב מקצועי ומנוסה.

שיטות העבודה העיקריות של פורץ מנעולים לרכב

אין לנו כל כוונה להפוך אתכם לפורצים חובבנים, אך חשוב כי תבינו את בסיס העבודה של כל מנעולן רכב מקצועי שתיפנו אליו. ישנן שתי שיטות מרכזיות לפריצת רכבים מקצועית.

בראשונה נעזר המנעולן בכרית ניפוח באמצעותה הוא יוצר חיץ בדלת ובמוט מתכת המסייע לפתיחה הסופית. בשיטה השנייה, המכונה בעגה המקצועית "שיטת הדגדוג", משתמשים לרוב כשהשיטה הקודמת לא יעילה (בעיקר ברכבים בעלי נעילת ואקום). במקרה הזה המנעולן ישתמש במפתח ייעודי אשר יוצר התאמה לצילינדרים הקיימים במנעול ובכך גורם לפתיחתם.

חשוב להדגיש כי ניסיון ביצוע שיטות הפריצה האלו ללא ידע מתאים יסתיים, ברוב המוחלט של המקרים, בחוסר הצלחה ואף בנזק (לעיתים בלתי הפיך) למנעול. כך שרצוי שלא לנסות לבצע את פעולת הפריצה באופן עצמאי אלא להתקשר עם מנעולן מקצועי.

כך תימנעו מטעויות בהזמנת שירותי פריצה לרכב

אז הבנתם כי ההתקשרות עם פורץ מנעולים לרכב היא דבר הכרחי במקרים מסויימים ושאין לנסות לבצע את הפריצה לבד. כעת עליכם להכיר את הדגשים שיעזרו לכם לזהות מנעולן רכב שכדאי להתקשר עימו.

ובכן, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבקש לראות תעודת מנעולן מורשה מהאדם שברצונכם להזמין. לא מסכים? מתרץ? מתחמק? תוותרו ותעברו לאיש המקצוע הבא.

זכרו שמנעולן לא מקצועי עלול לפגוע במנעול שלכם, או גרוע מכך – הוא עלול לעשות עבודה מצוינת, אך בלי שתרגישו ישכפל לעצמו מפתח וישוב בחלוף שבועיים לגנוב את רכבכם. תעודת הסמכה מקצועית היא הביטוח שלכם מפני נוכלים, כמו גם אישור משטרתי לעסוק בתחום.

"מנעולן אקספרס" – מקצוענים בפריצת רכבים

בין אם תזדקקו לשירותי מנעולן בבאר שבע ובין אם באשדוד או בכל עיר אחרת באזור הדרום, "מנעולן אקספרס" היא החברה שכדאי לכם להתקשר עימה.

אנו נדאג לשלוח אליכם פורץ מנעולים לרכב מקצועי ואמין, כזה שיגיע אליכם תוך 35 דקות לכל היותר ומסוגל לפרוץ לכל סוגי הרכבים והמנעולים הקיימים. צרו עימנו קשר ולא תצטערו.

 פורץ מנעולים לרכב – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • מה צריך לבדוק לפני שמתקשרים עם מנעולן לשם פריצת רכבים? – הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא האם מדובר באיש מקצוע שאכן מחזיק בתעודת מנעולן מוסמך. בנוסף יש לבדוק כי הוא מחזיק באישור משטרתי לעסוק בתחום. כל עוד תתקשרו עם "מנעולן אקספרס" תוכלו להיות רגועים באשר לזהות המנעולן שתזמינו.
  • מה טווח מחירי השירות של פורץ מנעולים לרכב? – עלות שירות פריצת רכבים על ידי מנעולן נעה בין 180 ₪ לרכבים ישנים ועד 300-500 ₪ למתקדמים יותר. עבור שחזורי ושכפולי מפתחות ושלטים יגבו מכיסם מאות שקלים נוספים, בהתאם לסוג המבוקש.
  • האם ניתן להזמין שירותי פריצה לרכב גם בשעות הלילה? – בהחלט. כל עוד תתקשרו עם חברה איכותית כמו "מנעולן אקספרס", תוכלו לקבל את כל שירותי המנעולנות שתצטרכו 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וימי חג.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
פורץ מנעולים לרכב
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader