החלפת מנעול לרכב

החלפת מנעול לרכב – המידע שחשוב שתכירו

כלי הרכב של ימינו מצויידים במנגנוני אבטחה מתקדמים ביותר שכוללים מנעולים חזקים שקשה מאוד לפרוץ אותם.

יחד עם זאת, גם המנעול העיקש ביותר עלול בסופו של דבר להיפרץ, מה שמצריך את החלפתו באחר. החלפת מנעול לרכב היא דבר נדרש גם במקרים רבים נוספים ובכל מקרה חשוב שתתבצע על ידי מנעולן מקצועי.

להלן סקירת המקרים בהם כדאי לכם להתקשר עם מנעולן רכב לשם החלפת המנעול, כמו גם הדרכים שבאפשרותו לבצע את ההחלפה על הצד הטוב ביותר.

החלפת מנעול לרכב – מתי הדבר נדרש?

ניתן למנות מספר מקרים שבגינם תזדקקו למנעולן לשם החלפת מנעול לרכב:

  • כאשר המפתחות של הרכב נאבדו ואין לכם מפתח רזרבי.
  • כאשר המפתח נשבר/נתקע בתוך הסוויץ' או המנעול של הרכב.
  • כאשר הסוויץ' מתקלקל והמפתח מסתובב במקום או אינו מצליח להסתובב כלל.
  • כאשר מדובר בסוויץ' שכולל רכיב אלקטרוני והוא מפסיק לעבוד מכל סיבה שהיא.
  • כאשר ניסיון פריצה מסתיים בהרס של מנעולי הדלתות ו/או הסוויץ' של הרכב.
  • כאשר רוכשים רכב מיד שנייה ורוצים למנוע את האפשרות שאדם נוסף יחזיק במפתח של הרכב שלכם.

החלפת מנעול ברכב – כיצד איש מקצוע יוכל לעזור לכם?

לא משנה באיזה סוג של רכב מדובר, בין אם ברכב ישן בעל מנגנון נעילה שכבר כמעט ואינו בשימוש ובין אם ברכב חדיש עם מנגנון אבטחה מתקדם, מנעולן מוסמך ידע לפרוץ ולהחליף את המנעול ללא גרימת נזק מיותר.

ככל שמדובר ברכב ישן יותר, כך ההחלפה נשענת על פעולה מכאנית בלבד (בדומה להחלפת מנעול בדלת כניסה) וככל שרמת האבטחה של הרכב גבוהה יותר, כך יש להתעסק גם ברכיבים אלקטרוניים מורכבים.

בכל מקרה, המנעולן יגיע אליכם עם כל הכלים הנדרשים לביצוע המשימה.

אם המנעולים של הרכב ניזוקו בעקבות ניסיון פריצה או וונדליזם, או שאיבדתם את המפתח ואין לכם אחד רזרבי, יהיה צורך כאמור לפרוץ את הרכב.

פריצת רכבים מבלי שייגרם שום נזק לדלתות של הרכב זוהי המומחיות של כל מנעולן מקצועי, כשלאחר מכן הוא ידאג לכם למנעול חלופי בהתאם לסוג הרכב והתקציב שלכם.

יש לציין כי החלפת מנעול לרכב חדש בעל סוויץ' אלקטרוני (שכולל צ'יפ בתוכו) הינה דבר מסובך יותר, ועל כן חשוב לוודא מול המנעולן שתזמינו כי הוא אכן מתמחה בכך.

במקרה שכזה על המנעולן לבצע מספר פעולות על מחשב הרכב, על מנת שיזהה את האות המתקבל על ידי הסוויץ' החדש במקום זה שהוחלף.

עוד חשוב לדעת כי אם מדובר בבעיית מפתחות בלבד, ניתן במקרים רבים להימנע מהחלפת אמצעי הנעילה של הרכב ולשחזר את המפתחות יש מאין.

רק מנעולן רכב ברמה גבוהה יוכל להציע לכם את האפשרות הזאת, שהיא זולה בהרבה מהחלפת המנעולים עצמם, במיוחד כאשר מדובר ברכב בעל סוויץ' אלקטרוני שמאובטח ברמה גבוהה.

דגשים בבחירת המנעולן שיבצע עבורכם את משימת ההחלפה

בבואכם לבחור מנעולן לרכב תגלו כי מדובר בתחום פרוץ יחסית וכי אנשים רבים מציעים את שירותיהם מבלי שבאמת הם מחזיקים בהשכלה מקצועית בתחום, מלבד צפייה במדריכים ב-YOUTUBE.

על כן עליכם לוודא כי האדם שתזמינו אכן מחזיק בתעודה המעידה שהוא מנעולן מוסמך וכי בנוסף יש לו אישור משטרתי לעסוק בתחום.

החלפת מנעול לרכב שתתבצע על ידי אדם שלא מחזיק בתעודות ובאישורים הללו, עלולה לגרום לנזק לרכב במקרה הטוב ובמקרה היותר גרוע להסתיים בגניבת הרכב לאחר מספר ימים.

עוד דגשים שמעידים על מנעולן שכדאי להתקשר עימו הם היכולת להגיע אליכם במהירות האפשרית כמו גם הרצון להעניק שירות גם בשעות שאינן שגרתיות – 24 שעות ביממה.

"מנעולן אקספרס" – המומחים בשירותי מנעולנות בכל אזור הדרום

בין אם מדובר על החלפת מנעול לרכב ובין אם על פריצה של דלת, המנעולנים של "מנעולן אקספרס" יבצעו עבורכם את המשימה על הצד הטוב ביותר.

החברה מעניקה את שירותיה בכל אזור הדרום ומתחייבת להגיע אליכם בתוך 35 דקות מרגע הקריאה.

מלבד שירות פריצת דלתות של רכבים והחלפת מנעולים, תוכלו להיעזר בנו גם כשתזדקקו לשירותיו של מתקין דלתות מקצועי, בין אם מדובר בדלתות כניסה של בתים ומשרדים ובין אם בדלתות פנים, לשירותי פריצה של כספות, תיבות דואר ועוד.

מחפשים מנעולן בבאר שבע, אשדוד או בכל עיר אחרת באזור הדרום? הנה, מצאתם! נסו אותנו ולא תתאכזבו.

החלפת מנעול לרכב – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • מדוע חשוב להתקשר עם מנעולן רכב מקצועי לשם החלפת מנעול הרכב? – מאחר ואיש מקצוע זה מתמחה בפריצת רכבים מבלי לגרום נזק לדלתות ובהתאמת סוג המנעול המתאים ביותר לרכב שלכם לאחר מכן. כל ניסיון לבצע את הפעולה לבד עלול לגרום ליותר נזק מתועלת, מה שיתבטא בהוצאות כספיות גבוהות יותר.
  • האם תמיד חייבים להחליף את מנעול הרכב? – החלפת מנעול לרכב מתבצעת כאשר אין ברירה והמנעול הרוס או כאשר הדבר משתלם ללקוח מבחינת עלויות (במיוחד ברכבים ישנים). במקרים רבים ניתן לבצע פעולות פשוטות אחרות, כגון שחזור מפתחות ושלטים ולמנוע ביצוע פעולה מיותרת של החלפת המנעול. כמובן שרק מנעולנים מקצועיים כמו שתמצאו ב-"מנעולן אקספרס" ידעו לקבל את ההחלטה הנכונה ולבצע זאת.
  • אילו שירותים נוספים ניתן לקבל ממנעולן רכב שהוזמן מ-"מנעולן אקספרס"? – מלבד פריצה והחלפה של מנעולי רכב, מנעולן רכב מקצועי אמור להציע גם שירותי שכפול ושחזור של מפתחות ושלטים, התקנה והחלפה של קודנים ויכולת לטפל בכל סוגי הסוויצ'ים. מנעולני הרכב של "מנעולן אקספרס" עברו את ככל הסמכות המתאימות ולכן מסוגלים להציע לכם את כל השירותים הללו.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת מנעול לרכב
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader