פורץ מנעולים מוסמך

התקשרות עם פורץ מנעולים מוסמך – מתי? למה? ואיך?

"זה לא כל כך נעים לראות גן סגור", נאמר בשיר המפורסם, אבל יותר מדכא זה לראות את הבית שלכם סגור, כשאתם נעולים בחוץ בלי מפתח.

או את האוטו שלכם נעול, כשאתם בחוץ מתים כבר לחזור הביתה מהעבודה. יחד עם זאת, כל עוד יש לכם מספר של פורץ מנעולים מוסמך בשלוף, זה לא כל כך נורא, והוא כבר יגיע אליכם במהירות על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם הרגילה.

על דגשי ההתקשרות עם פורץ מנעולים מקצועי ומדוע כדאי לכם לפנות אליו ולא לנסות להסתדר לבד, תוכלו לקרוא מייד.

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של פורץ מנעולים מוסמך?

בסרטים ובסדרות החיים הרבה יותר פשוטים. האהבה תמיד מנצחת, הטובים תמיד גוברים על הרעים, והמנעולים? הם תמיד נפתחים בקלות אחרי בעיטה קטנה אחת.

אז זהו, שבמציאות הדברים לא תמיד מסתדרים כל כך טוב, ופריצת מנעול באופן עצמאי ללא הכשרה וידע, נגמרת ב-99% מהמקרים בחוסר הצלחה ואף בגרימת נזק אקוטי למנעול או לדלת.

בקיצור, בדיוק כמו שלא הייתם מייצגים את עצמכם בבית משפט או עוקרים לעצמכם שן מתנדנדת, ככה גם בתחום פריצת המנעולים – תשאירו את העבודה למקצוענים ותפנו אך ורק אל פורץ מנעולים מוסמך.

באילו מקרים כדאי להיעזר בפורץ מנעולים מוסמך?

כשמדברים על פורץ מנעולים מוסמך, מתכוונים למעשה אל מנעולן מורשה. אדם זה עבר הסמכה מקצועית בתחום המנעולנות, מה שמאפשר לו לדעת איך לפרוץ מנעול מבלי לגרום שום נזק לדלת.

גם אם בכל זאת יגרם נזק כלשהו, הוא ידע כיצד להתקין לכם דלת חדשה עם מנגנון נעילה מתקדם ללא בעיה. ישנם מספר מקרים שכיחים שבהם כדאי לפנות אל מנעולן מקצועי לשם פריצת מנעול:

  • פריצת דירה או משרד – בין אם מדובר בדלת כניסה שנטרקה וננעלה כשהמפתחות לא עליכם ובין אם מדובר בדלת פנים שננעלה במהלך משחק של הילד עם המפתח, פורץ מנעולים מוסמך יוכל להתמודד איתה ללא בעיה.
  • פריצת רכב – זהו עוד שירות נפוץ מאוד שכל מנעולן מוסמך יכול לספק. הדלת של הרכב נטרקה כשהמפתחות בסוויץ'? איבדתם את המפתחות של הרכב ואינכם מוצאים גם את הרזרביים? התקשרות עם איש מקצוע איכותי בתחום המנעולנות תאפשר לכם לא רק לבצע פריצה של הרכב בצורה מהירה וללא גרימת נזק, אלא גם לשכפל או לשחזר את המפתחות והשלט של הרכב.
  • פריצת כספת – פריצת מנעולים על ידי מנעולן לא קשורה רק לדלתות של בתים, משרדים ורכבים, אלא גם בכל הקשור לכספות. אלמנטים אלו הפכו למוצרים פופולאריים מאוד בימינו וגם המנעולים שלהם עלולים להיפגע. פריצה של מנעולי כספות הינה אתגר לא פשוט שרק מנעולן מוסמך מסוגל לבצע.

כך תזהו פורץ מנעולים מוסמך ברמה גבוהה

בין אם אתם מחפשים פורץ מנעולים לרכב שלכם ובין אם לדירה, עליכם ראשית כל לוודא כי הוא מחזיק בתעודת מנעולן מורשה ובאישור משטרתי לעסוק בתחום.

מעבר לזאת, איש מקצוע איכותי ישמח להעניק לכם שירות בכל שעה, 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע ובימי חג.

הוא גם ישמח לנסות לעזור לכם טלפונית על מנת לחסוך לכם כסף ורק לאחר אפיון מלא של הבעיה יגיע עד אליכם במהירות הבזק.

מנעולן אקספרס – לבחור בהכי טוב שאפשר

כאשר מחפשים פורץ מנעולים מוסמך שניתן לסמוך על מקצועיותו ואמינותו ללא חשש, כל שיש לעשות הוא להתקשר עם מנעולן אקספרס.

החברה מעסיקה צוות מנעולנים מקצועי ומנוסה שמסוגל לפרוץ את כל סוגי המנעולים הקיימים, בדלתות, רכבים, כספות ואפילו בתיבות דואר.

השירות ניתן בכל אזור הדרום, מאשדוד, דרך באר שבע ועד מצפה רמון, עם התחייבות להגעה תוך 35 דקות מרגע הקריאה.

מלבד שירותי פריצה תוכלו לקבל מ-"מנעולן אקספרס" גם שירותי מנעולנות נוספים דוגמת החלפה והתקנה של מנעולים וצילינדרים של כל סוגי הדלתות, כניסה או פנים, של רב בריח, פלדלדת, שריונית חסם ועוד.

אינספור לקוחות מרוצים כבר נעזרו בנו, ונשמח לעזור גם לכם.

פורץ מנעולים מוסמך – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • כיצד תדעו לזהות פורץ מנעולים מוסמך? – ובכן, שני דברים צריכים לעניין אתכם: תעודת הכשרה של קורס מנעולן, ולא-פחות חשוב – אישור משטרתי לביצוע פריצות. אל תקלו ראש בכך, שכן מדובר בשוק פרוץ בו כל אדם עם רקע טכני וגישה ל-YOUTUBE יכול להגדיר את עצמו כפורץ. כל עוד תתקשרו עם מנעולן אקספרס אתם יכולים להיות רגועים באשר לבחירת המנעולן שלכם.
  • אני יודע איך לפרוץ מנעול! כדאי לנסות בעצמי? – רצוי שלא, שכן פריצה בידיים שלא מיומנות דיו, עלולה לגרום לנזק עצום למנעול וגם לדלת עצמה. ובכלל, לא תמיד הבעיה היא במנעול ולעיתים רק הצילינדר הוא זה שדורש תיקון או החלפה, כך שרצוי שאיש מקצוע יאפיין את הבעיה.
  • מה אם אזדקק לפריצה באמצע הלילה או בסוף השבוע? – לא כל פורץ מנעולים בבאר שבע מוכן להעניק את שירותיו מחוץ לשעות השגרתיות, אך לא כך הדבר בכל הקשור למנעולנים של מנעולן אקספרס. כאן תקבלו שירות 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע ובימי חג. ככה זה כשמדובר בחברה שאוהבת לתת שירות וחושבת תמיד על טובת לקוחותיה.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
פורץ מנעולים מוסמך
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader