איך לפרוץ מנעול

איך לפרוץ מנעול מבלי לגרום נזק?

מנעולים נועדו להוות קו הגנה מאוד משמעותי בפני מי שאינו מחזיק באמצעי לפתיחתם, אך מה עושים כאשר אותם רכיבים מתקלקלים? או כשהמפתח הולך לאיבוד ואנחנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים אל מול הגנתם החזקה? במקרים שכאלה צריך לפרוץ אותם בצורה נכונה וזאת באמצעות מנעולן.

איש מקצוע זה יודע איך לפרוץ מנעול מבלי לגרום נזק ומייד תבינו מדוע חשוב לפנות אליו ולא לנסות לבצע את משימת הפריצה באופן עצמאי.

איך לפרוץ מנעול? – כך עושה זאת חובבן

פריצת מנעול היא פעולה שחייבת להתבצע במקצועיות רבה מאוד. יש לקחת בחשבון כי פעולה אגרסיבית מידי או כזאת שנעשית באמצעות כלים לא מתאימים, עשויה לגרום לנזק חמור לגוף הדלת, מנגנון הנעילה שלה, המשקופים, הצירים וכו'.

כאשר מדובר בדלתות של רכבים, עשוי להיגרם נזק נוסף גם לחלונות ולמנגנוני הנעילה של הדלתות, כך שבסופו של דבר, עלות פריצה של כמה מאות שקלים עלולה לקפוץ לאלפי שקלים שלא לצורך.

גם אם אתם חושבים שאתם יודעים איך לפרוץ מנעול ויש בידיכם כלים מתאימים (ישנן חנויות בהן ניתן לרכוש כלי פריצה מקצועיים), חשוב לדעת כיצד להשתמש בהם בצורה מדוייקת על מנת שלא לגרום לנזקים.

פריצת מנעול בידי מקצוען – כך עושים זאת בצורה נכונה

כאשר מזמינים איש מקצוע לפריצת מנעול, אפשר להיות רגועים שהפעולה תתבצע ללא גרימת נזקים. איש מקצוע רציני בתחום המנעולנות יגיע עם כל הכלים הנדרשים לביצוע הפריצה בצורה אלגנטית ומושלמת, מבלי לפגוע בדלתות עצמן. הנה כמה מהכלים שעומדים לרשותו של המנעולן:

  • מפתח פינים – שמשמש לפריצת המנעול ב-"שיטת הדגדוג". בשיטה זו מוכנס לתוך המנעול מפתח מיוחד עם פינים קפיציים באורכים משתנים. הפינים מסתדרים בתוך המנעול ומחקים את המפתח המקורי עד שהדלת נפתחת.
  • שיטת ההקפצה (bumping, bump-key) – כלי חשמלי אשר גורם להרעדה של מנגנון הנעילה של הדלת עד לפתיחתה. הרטט המהיר מביא להתיישרות הפינים שבתוך המנגנון ומדמה הכנסת מפתח.
  • חולץ אפציר – כלי זה דומה מאוד למפתח שבדי אך הוא מפעיל כוח הרבה יותר חזק בתנועה סיבובית. המכשיר מעוות ומעקם את הצילינדר עד שהוא נשבר בתוך המנגנון ומחלץ אותו החוצה. בשיטה זו הצילינדר אמנם יוצא מכלל שימוש אך ללא גרימת נזק לדלת או למנגנון הנעילה.
  • קידוח – אומנם אמרנו שהתשובה לשאלה " איך לפרוץ מנעול" היא לא להפעיל כוח רב מידי, אלא שבסוג מסויים של מנעולים הדבר מתבקש. למשל, במקרה של צורך לפרוץ כספת, עשוי המנעולן לבצע קידוח בתוך גוף הכספת על מנת להגיע אל מנגנון הנעילה ולשחרר אותו. כמובן שהוא ידע לעשות זאת ללא גרימת נזק למנגנון או לגוף הכספת, מה שישבית אותה לגמרי.

איך לפרוץ מנעול? – שיטות נוספות שאיש מקצוע יכיר

ישנן שיטות נוספות שבאמצעותן מסוגל מנעולן מוסמך לפרוץ את המנעול שעומד לפניו. הדבר תלוי, בין היתר, בסוג הדלת. למשל, כאשר מדובר בדלת הזזה, המנעולן מסוגל לפרוץ את המנעול תוך כדי הרמת הדלת ושחרור הלשונית.

בדלת פנים טרוקה ניתן להסתייע בפלסטיק קשיח בכדי להחזיר את הלשונית אל תוך מנגנון הנעילה ולשחרר את הדלת. במקרה של דלת רכב ניתן לפרוץ את המנעול בטכניקות של שחזור מפתחות, למעשה תוך יצירת מפתח חדש.

אם הרכב ננעל עם המפתחות בפנים, כלל אין צורך לפרוץ את המנעול. המנעולן מגיע עם מכשיר פריצה מיוחד (כרית פריצה) שמאפשר ניתוק חלקי של הדלת מהמנעול והשחלת חוט ברזל לפתיחת הדלת מבפנים.

מנעולן אקספרס בדרך אליכם

מחפשים פורץ מנעולים בבאר שבע שניתן לסמוך על שירותיו? או אולי מנעולן באופקים שיגיע אליכם בתוך זמן קצר? אתם חייבים לנסות את חברת מנעולן אקספרס.

אנו מציעים שירותי מנעולן 24 שעות ביממה בכל אזור הדרום, תוך התחייבות להגיע אליכם תוך 35 דקות מרגע הקריאה. המנעולנים שלנו מחזיקים בכל התעודות והידע הנדרש לשם פריצה של כל סוגי המנעולים – בדלתות, רכבים, כספות ועוד.

כעת כשאתם יודעים איך לפרוץ מנעול בצורה נכונה ודרך מי, אתם יכולים להזמין מנעולן בבאר שבע ובכל אזור הדרום בצורה רגועה.

איך לפרוץ מנעול – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • האם פריצת דלת מחייבת את הריסתה? – כל עוד מתקשרים עם מנעולן מקצועי, הוא ידע כיצד לפרוץ כל דלת (כניסה, פנים, רכב, כספת, תיבת דואר וכו') מבלי לגרום לה לנזק כלל וכלל.
  • האם מנעולן מקצועי מסוגל לפרוץ גם מנעולי רכבים וכספות? – בהחלט. מנעולן שעבר הסמכה מקצועית (כל המנעולנים של מנעולן אקספרס מחזיקים בתעודה המוכיחה זאת) ידע לפרוץ גם מנעולי רכבים וכספות ואף של תיבות דואר מכל הסוגים והדגמים.
  • מצאתי קישור של איך לפרוץ מנעול ביוטיוב – כדאי לנסות לבד?  ראו הוזהרתם, שכן הניסיון לחסוך את העלות של הזמנת מנעולן עשוי לעלות לכם ביוקר. ניסיון פריצה חובבני עלול לגרום לנזק לדלת, למנעול ולמשקופים, וכך גם במקרה של ניסיון פריצה עצמאי של רכבים וכספות.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
איך לפרוץ מנעול
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader