תיקון דלתות בשדרות

תיקון דלתות בשדרות – כיצד איש מקצוע בתחום המנעולנות יכול לעזור?

דלתות עוברות שימוש תכוף לאורך מחזור החיים שלהן ולכן תקלות באחד הרכיבים שבהן בהחלט יכולות להתרחש. תיקון דלתות בשדרות מהווה התמחות של מנעולנים מוסמכים ועל כן חשוב לפנות לאחד שכזה במקרה הצורך ולא לנסות לתקן את הדלת באופן עצמאי. כיצד מנעולן יכול לעזור בנושא? מייד תבינו.

תיקון דלתות בשדרות – באילו מקרים הפנייה למנעולן הכרחית?

במידה וגוף הדלת ניזוק או שהדלת סובלת מריקבון בעקבות רטיבות – זהו הזמן לרכוש דלת חדשה ושירותי תיקון דלתות בשדרות לא יעזרו לכם. מתי כן ניתן לתקן את הדלת ולהזמין מנעולן באשקלון?

  • המפתח לא עובד – כאשר המפתח תקוע ולא מצליח לסובב את המנעול או שהוא מסתובב במקומו ולא נועל או פותח את הדלת, אתם זקוקים למנעולן שיחליף את הצילינדר ויחזיר את הדלת למצב תקין. איש מקצוע מנוסה ידע להתמודד עם כל סוגי הדלתות ולבצע החלפת צילינדר רב בריח, פלדלת, שריונית חסם ועוד, מבלי לגרום לנזק נוסף לדלת, גם אם צריך לפרוץ אותה.
  • בעיה בידיות – תיקון הדלת אפשרי גם כאשר ישנה בעיה עם הידית, כזאת שתקועה, נפולה, יצאה ממקומה ואינה מאפשרת את פתיחת וסגירת הדלת בצורה נוחה. מנעולן איכותי ידע להחליף את הידית כך שתתאים הן מבחינת סוג הדלת והן מבחינת הצבע והגוון, גם כאשר מדובר בדלתות ישנות מאוד וגם כאשר מדובר בכאלה חדשות, בעלות מנגנון נעילה מתקדם ומעוצבות בצורה מיוחדת.
  • דלת לא נסגרת עד הסוף – במקרים מסוימים דלתות אינן נסגרות בצורה מלאה ויש להפעיל עליהן כוח. הדבר נובע בעיקר מהתכווצות או הרחבה של החומר כתוצאה משינויי מזג אוויר. כאשר מפעילים כוח רב מידי עלולים להיגרם נזקים לגוף הדלת, למשקופים, ללשונית ולמנגנון הנעילה. מנעולנים יודעים כיצד לכוון דלתות שכאלו ולמנוע נזק מיותר.
  • בעיות בעינית – הצורך להזמין שירות של תיקון דלתות בשדרות ממנעולן עולה גם כאשר עינית ההצצה בדלת נשברת ואין אפשרות לזהות מי עומד מבחוץ. מנעולנים מקצועיים מתמחים בהחלפת עיניות תואמות עבור כל סוגי הדלתות כאשר המקצועיים ביותר אף מציעים התקנה של עיניות דיגיטליות שמקרינות את הצילום למסך שנמצא בתוך הבית. זהו פתרון מעולה עבור בתים עם קשישים, ילדים ובעלי מוגבלויות.

שירותי המנעולנות יוכלו להחזיר דלתות לשימוש גם במקרה שהיה צורך לפרוץ אותן ובמהלך הפריצה המנעול נהרס בסופו של דבר. החלפת מנעול בידי מנעולן הינה פעולה שמבוצעת במהירות וביעילות ולא כדאי לנסות לבצע אותה באופן עצמאי.

גם בכל הקשור לדלתות של כספות ורכבים מנעולן מקצועי יוכל לעזור, בין אם בפריצה שלהן ובין אם בהחלפת מנעולים.

מהם הדגשים כשמחפשים איש מקצוע בתחום תיקון הדלתות?

ישנם מספר דגשים שחשוב לשים לב אליהם כשמחפשים מנעולן שמציע שירות תיקון דלתות בשדרות:

  • ווידוא מקצועיות – הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא כי לאדם המדובר ישנה תעודת הסמכה המעידה כי סיים קורס מנעולנות מורשה, וכי הוא מחזיק באישור משטרתי לעסוק בתחום. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי לא יגרם נזק נוסף לדלת וכי לא מדובר בחאפר או אדם שמעוניין לקבל גישה לבית שלכם.
  • התמחות בסוג הדלת שלכם – אומנם כל מי שעבר קורס מנעולנות אמור להתמחות בכל סוגי הדלתות, בין אם מדובר על תיקון דלתות כניסה, תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות הזזה ואפילו דלתות של ממ"ד. אך עדיין חשוב לוודא את העניין מראש.
  • אמינות ורצון אמיתי לעזור – איש מקצוע אמין בתחום המנעולנות, ינסה ראשית כל לעזור לכם מרחוק על מנת שלא תוציאו כספים שלא לצורך. הוא יבקש מכם הסבר מפורט לגבי הבעיה, שתישלחו תצלום דרך הפלאפון וידריך אתכם טלפונית. רק במידה והדבר אינו עוזר, הוא ידאג להגיע אליכם במהירות האפשרית. 

מנעולן אקספרס – שירותי תיקון דלתות בכל אזור הדרום

כשמחפשים שירותי תיקון דלתות בבאר שבע, אשדוד ושאר ערי הדרום, מנעולן אקספרס זה השם שצריך לזכור.

צוות המנעולנים המקצועי שלנו יודע לתת מענה לתקלות בכל סוגי הדלתות והמנעולים ומתחייב להגיע אליכם תוך 35 דקות מרגע הקריאה. אנו מציעים את השירות שלנו 24 שעות ביממה, בלילות, סופי שבוע וימי חג. כי לעולם אין לדעת מתי הדלת שלכם תזדקק לתיקון חירום ממנעולן מקצועי ואיכותי.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
תיקון דלתות בשדרות
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader