פורץ מנעולים באשקלון

פורץ מנעולים באשקלון – דגשי בחירה עיקריים

למעלה מ-40,000 משפחות מתגוררות באשקלון, מה שאומר שישנן עשרות אלפי דירות ומספר דומה של רכבים שזקוקים לשירותי מנעולנות במקרה ומתגלה תקלה במנעולים שלהם.

הדלת של הבית נטרקה ונתקעה? המפתחות של הרכב ננעלו בתוכו? אלו רק שני תרחישים שבגללם תצטרכו לחפש מספר טלפון של פורץ מנעולים באשקלון. להלן הדגשים שיעזרו לכם לזהות מנעולן שכדאי לפנות אליו.

פורץ מנעולים באשקלון – אילו שירותים הוא אמור להציע לכם?

בבואכם לחפש פורץ מנעולים באשקלון, עליכם להתקשר עם כזה שהינו בעל ידע מוכח בכמה שיותר מישורים הקשורים בתחום זה.

מדוע? מאחר והדבר מעיד על מעבר בהצלחה של קורס מנעולן מורשה, שבו לומדים את כל מה שצריך על עולם המנעולים של דלתות כניסה, דלתות פנים, רכבים ואפילו כספות.

בהתאם לזאת, איש מקצוע איכותי בתחום המנעולנות אמור להציע לכם את השירותים הבאים:

  • פריצת מנעולים של דלתות בתים ומשרדים – בין אם ננעלתם בחוץ, המפתח נשבר בתוך המנעול או שסתם מנגנון פתיחת ונעילת הדלת שבק חיים, פורץ מנעולים איכותי באזור אשקלון אמור לדעת איך לפרוץ מנעול במהירות, תוך כמה שפחות גרימת נזק לדלת. במקרה ובכל זאת יגרם נזק, גם החלפת מנעול היא דבר שלא אמור להוות בעיה עבורו. מלבד החלפת מנעולים הוא גם יוכל לתקן לכם את הדלת במקרה הצורך. מנעולן אשר מציע שירותי תיקון דלתות באשקלון יוכל גם לשדרג לכם אותה עם עינית אלקטרונית בעלת מצלמה ומסך, עם מחזיר דלת שימנע את טריקתה ועוד.
  • פריצת רכבים – כל פורץ מנעולים באשקלון שעבר הסמכה כחוק, אמור לדעת לספק גם שירותי פריצה לרכבים. תרחישים רבים עלולים להוביל לצורך בשירותי פריצה לרכב, למשל כאשר ננעלים מחוץ לרכב כשהמפתחות בסוויץ', כשהמפתחות הלכו לאיבוד ואין לכם אחד רזרבי, כמו גם לאחר ניסיון פריצה לרכב שלכם שהסתיים בנזק רב למנעול.
  • פריצת כספות – מאות משפחות באשקלון מחזיקות ברשותן כספת ביתית עם פריטים יקרי ערך, וזה עוד לפני שהזכרנו את כל אלפי העסקים בעיר. אם גם אתם נמנים עם אותה קבוצה, בהחלט יתכן כי תזדקקו לשירותיו של מנעולן מקצועי מפעם לפעם. בין אם שכחתם את הקוד של הכספת ובין אם המנגנון המכני / אלקטרוני הפסיק לעבוד, מנעולן איכותי אמור לדעת לפרוץ גם את האלמנטים הללו.

יכולת פריצה של כל סוגי המנעולים

המקצועיות של כל פורץ מנעולים באשקלון ובכלל, אמורה להתבטא גם במגוון סוגי המנעולים שהוא מסוגל לפרוץ.

המנעולים הנפוצים ביותר הם מנעולי הצילינדר, המהווים יותר מ- 90 אחוז מהמנעולים בישראל.

מדובר במנעול שבמרכזו – כמה מפתיע – צילינדר – ומספר פינים (חמישה, לרוב) אשר שילובם יחד יוצר את מנגנון הנעילה.

למרות שמנעול שכזה יוצר קרוב ל-100 אלף וריאציות שונות, פורץ מנעולים מקצועי ידע לפרוץ אותו במהירות יחסית ובאופן ידני.

עוד סוג של מנעול נפוץ הוא מנעול הצירופים, הידוע גם כ"מנעול קוד". יתרונו: אין צורך במפתח לשם פתיחתו, אלא בהקשת קוד.

מה קורה כששוכחים את הקוד? נכון, יש לחפש מנעולן מקצועי שיפתח אותו. במנעול זה מספר דיסקיות אשר הקשה על הקוד הנכון מובילה אותם למקום הנכון וכך לפתיחת הדלת.

כמובן שגם עבור פריצה של מנעולי דלתות פנים מנעולן איכותי אמור לדעת לתת שירות, כשהמנעולים הנפוצים ביותר הם אלו המגנטים או אלו בעלי לשונית.

ישנם גם מנעולים נוספים שניתן לקבל עבורם שירותי פריצה על ידי מנעולן מקצועי, דוגמת מנעול חבוי (משמש בעיקר בדלתות מרפסת, חלונות וכדומה), מנעול עליון (לרוב – מנעול נוסף בדלתות עץ ודלתות פשוטות אחרות) ומנעול אלקטרוני (מנעול מתקדם במיוחד, הנפתח וננעל באמצעות כרטיס אלקטרוני חכם או קוד סודי).

מנעולן אקספרס – מקצוענות ללא פשרות

אינספור תושבים מדרום הארץ כבר יודעים שיש רק חברה אחת שכדאי לפנות אליה כאשר זקוקים לשירותי פריצה של מנעולים ושירותי מנעולנות נוספים – חברת מנעולן אקספרס.

מחפשים שירותי מנעולן באשקלון לשם פריצת הדלת של הבית? אולי שירותי מנעולן באשדוד לשם פריצת הרכב או הכספת שלכם? דרך חברת מנעולן אקספרס תוכלו להזמין מנעולן מקצועי לאורך כל שעות היממה והוא יגיע אליכם בתוך 35 דקות מרגע הקריאה.

זהו המקום להזמין דרכו פורץ מנעולים באשקלון, באשדוד ובכל עיר אחרת באזור הדרום – על זאת יעידו אינספור לקוחות מרוצים.

 פורץ מנעולים באשקלון – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • כמה זמן בממוצע לוקח לפרוץ מנעול בצורה מקצועית? – הדבר תלוי מאוד במורכבות המנגנון, אך לרוב מדובר בעבודה של דקות אחדות ועד ל-20-30 דקות לכל היותר. המנעולנים של מנעולן אקספרס מספיק מיומנים על מנת לבצע את הפעולה בצורה מהירה ביותר. במקרה הצורך הם גם ידעו כיצד לתקן את המנעול בו במקום או להחליף אותו תוך התאמה מושלמת לדלת שלכם.
  • האם ניתן להזמין שירותי פריצה גם עבור רכבים? – בהחלט. מנעולן מקצועי הוא כזה שמסוגל לפרוץ לא רק מנעולים של דלתות כניסה ופנים בבתים ומשרדים אלא גם מנעולי רכבים מכל הדגמים. גם פריצת כספות אפשרית.
  • האם ניתן להזמין פורץ מנעולים בכל שעה? – כל עוד תתקשרו עם מנעולן אקספרס תוכלו להזמין פורץ מנעולים בכל שעה, כולל לילות, סופי שבוע וימי חג. המחיר אומנם יהיה גבוה יותר בשעות שאינן שגרתיות, אבל לא יותר מידי.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
פורץ מנעולים באשקלון
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader