כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

אולם איך נוכל לדעת זאת כבר מתחילת העבודה? קראו את הכתבה הבאה ושימו לב אם המנעולן שהזמנתם משתמש בכלים של המקצוענים – כדי לדעת מראש מה תהיה איכות העבודה.

קליבר – מכשיר המדידה שאף מנעולן טוב לא יוצא מהבית בלעדיו

בין אם זה בכדי לבדוק את הרוחב בין הדלת לרצפה או בין הידית למיקום של המנעול, הקליבר הוא מוצר חובה שצריך להיות בכל ארגז כלים של מנעולן טוב.

מכיוון שמדובר על מדידות של אזורים קטנים ולעיתים יהיה צורך לבצע בדיקות חוזרות לאחר קידוחים, חלק מהמנעולנים יעדיפו את הגרסאות המתקדמות עם הצגים הדיגיטליים. אולם בכל אופן, כל מנעולן איכותי יחזיק מכשיר קליבר בהישג יד.

אינדיקטור – לקבלת אינפורמציה על אופן הפעולה של המנעול

האינדיקטור הוא כלי נוסף אשר צריך להיות אצל כל מנעולן שאתם מכניסים לבית שלכם. הוא מאפשר לקבל אינדיקציה מלאה עם התהליכים אשר קורים בתוך הדלת ולראות שכל הקפיצים אכן עובדם כהלכה, לבדוק מה הסיבה שגורמת למנעול הישן לעבוד פחות טוב ומהו הפתרון האופטימלי למגוון של סיטואציות.

אגב, גם כאן יש מנעולנים שעבור לאינדיקטורים הדיגיטליים אולם גם הישנים יותר עושים עבודה נהדרת.

מד קדח – למנעולנים שרוצים קידוחים מושלמים

מד הקדח הוא עוד אלמנט אשר מאפיין חלק מהמנעולנים מהדור החדש. למד הקדח יכולות נהדרות לבצע מדידה של הקידוח, הסדקים או השקעים אשר קיימים בתוך המנעול ולבדוק עד לאיזה עומק המנגנון נמצא בדלת.

קיימים מגוון של סוגים של מדי קדח אולם אם אתם רואים שהמנעולן שלכם מכניס לתוך אחד החורים בדלת מכשיר עם צינורית קטנה ומד שנראה כמו שעון, כנראה שהוא לא פחות ממקצוען.

פלס – לסימון האזורים על הדלת ועל הקיר באופן ישר

שמירה על עבודה נקייה וישרה היא הדרך של רבים מבעלי המקצוע שעוסקים בתחום להראות כמה הם מדויקים ולכם דרך לבחון אותם.

שימו שלב אם המנעולן שלכם מסמן ראשית את האזור שאותו הוא רוצה לנסר או לקדוח עם עיפרון פשוט ועם פלס קטן, בכדי לוודא שאכן העבודה תיהיה ישרה ותחזיק לכם זמן רב. ואם הוא לא מתחיל ממדידות, אולי שווה לכם לבחור במנעולן אחר

סרגל דיגיטלי – כדי שהכל יהיה על המילימטר

אם כבר הזכרנו מדידות, אי אפשר שלא להזכיר את הסרגל הדיגיטלי אשר הפך לחביבם של כמה מהעוסקים בענף. למעשה אם בעבר היינו רגילים לראות מנעולנים שמצוידים בעיפרון בלבד, כיום ניתן לראות מנעולנים איכותיים אשר משתמשים במגוון של סרגלים בכדי לבצע עבודות מדויקות.

בין הבולטים בהן, נמצאים הסרגלים הדיגיטליים אשר מאפשר מדידה ברמה הגבוהה ביותר.

*** המאמר נכתב בשיתוף המומחים של חברת גלובוס ציוד טכני – יבואני מכשירי מדידה מתקדמים.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader