החלפת מנעול לדלת

החלפת מנעול לדלת – כך תעשו זאת בצורה נכונה

גם המנעול האיכותי ביותר עלול בסופו של דבר להיפגם, ובמקרים שכאלה חשוב להזמין מנעולן שיחליפו בצורה נכונה.

החלפת מנעול לדלת שלא תתבצע בצורה מדוייקת עלולה להשאיר אתכם עם דלת שלא תהיה מאובטחת כראוי, מה גם שעלול להיגרם נזק לדלת עצמה בעת ניסיון ההחלפה. להלן המקרים שבהם חשוב שתזמינו שירותי מנעולנות על מנת להחליף את המנעול של הדלת שלכם.

החלפת מנעול לדלת בדלתות הכניסה

בדלתות כניסה ניתן למצוא מנעולים ברמת אבטחה גבוהה, כאלה איכותיים שאמורים להחזיק תקופה ארוכה.

מתי בכל זאת נדרש להחליף מנעול בדלת הכניסה? כאשר מפתח נשבר בתוך המנעול, כאשר הדלת נטרקה ומנגנון הנעילה נהרס, או כאשר מדובר בדלת ישנה מאוד ובעלת מנגנון נעילה שכבר לא מבצע את עבודתו כמו שצריך.

מה שלא יהיה, איש מקצוע איכותי ידע להתמודד עם כל מנעול בקלות ובמהירות. הוא אף ידע לזהות מייד האם יש צורך לבצע החלפה של כל המנעול או רק של הצילינדר.

ההבדל בין החלפת מנעול לדלת לבין החלפת צילינדר הוא בפשטות הביצוע של הפעולה. בעוד החלפה של מנעול טומנת בחובה פירוק של כל מנגנון הנעילה של הדלת, החלפה של צילינדר אינה מחייבת זאת.

בכל מקרה, מנעולן מוסמך ידע לבצע את שתי המשימות, בין אם מדובר על החלפת מנעול רב בריח, החלפת צילינדר רב בריח או כזה של פלדלת או שריונית חסם.

החלפת מנעול לדלת בדלתות פנים

דלתות פנים אינן נועדו לספק את אותה רמת הגנה כמו דלתות כניסה, ובהתאם לזאת הרבה יותר קל להחליף את המנעולים שלהן במקרה הצורך.

המבנה שלהם פחות מורכב והם מגיעים כחידה אחת, כשהצילינדר, הידית והלשונית כולם יחד באותו המכלול.

החלפת מנעולים שכאלו הינה מאוד קלה אך יש להכיר את סוג המנעול הנדרש, הצורה והממדים שלו על מנת שהוא יתאים במדוייק לגומחה בתוך הדלת ולמשקוף.

כמובן שמנעולן מקצועי ידע לבצע את ההתאמה הזאת בצורה מקצועית ולהחליף לכם את המנעול ללא בעיה.

החלפה של מנעולים בדלתות רכבים

הצורך להחליף מנעול יכול לעלות גם בדלתות רכבים, למשל כאשר אובד המפתח של הרכב ואין לכם מפתח רזרבי, כשהיה ניסיון פריצה לרכב והמנעול נהרס, כשרכשתם רכב יד שנייה ואתם רוצים למנוע מצב שבו יתכן ועוד אדם מחזיק במפתח לרכב שלכם, ועוד.

בוודאי תשמחו לדעת שגם במקרים הללו מנעולן מקצועי יוכל לעזור. למעשה, החלפת מנעול לדלת מתאפשרת גם כאשר מדובר בדגמי הרכבים המתקדמים ביותר, כאלה שמחייבים את המנעולן בידע אלקטרוני שיאפשר לו קידוד של המנעול והמפתח החדש למחשב הרכב.

יש לציין כי גם במקרה ואבד לכם המפתח, הדבר אינו מחייב בהכרח החלפת מנעול לדלת, שכן כיום ישנן טכנולוגיות שיאפשרו למנעולן לשחזר עבורכם את המפתחות גם אם אין לכם מפתח רזרבי.

מנעולי כספות

קיימים עוד סוגים של מנעולים שניתן להחליף כשפונים למנעולן מקצועי, למשל מנעולים מיוחדים שמיועדים לכספות.

בין אם מדובר בכספת מכאנית שעבד לה המפתח ובין אם בכזאת דיגיטלית שהקוד שלה נשכח, איש מקצוע איכותי ידע להתמודד עם המנעולים המתוחכמים שלהן.

גם החלפת דלתות לכספות היא דבר אפשרי כשמדובר במנעולן איכותי, תוך יכולת התאמה מושלמת לסוג הכספת והחזרתה לשימוש בצורה מהירה.

היתרונות של מנעולן אקספרס

אם אתם מחפשים שירותי מנעולנות שלא יאכזבו אתכם, יש רק שם אחד שאתם צריכים לזכור – מנעולן אקספרס.

החלפת מנעול לדלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות רכבים ודלתות כספות – את כל זאת ועוד הרבה יותר מסוגלים לבצע המנעולנים המקצועיים שלנו, אשר מתמחים בכל סוגי המנעולים והדלתות על שלל המותגים שלהם.

כולם מחזיקים בתעודת הסמכה המאשרת להם לעבוד במקצוע, כמו גם באישור משטרת ישראל. אנו מציעים את השירותים שלנו בכל איזור הדרום, מאשדוד, דרך באר שבע ועד מצפה רמון, כל זאת תוך התחייבות להגיע עד אליכם בתוך 35 דקות, 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וימי חג.

עוד לא שמרתם את מספר הטלפון שלנו?

החלפת מנעול לדלת – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • מתי צריך להחליף מנעול בדלת? – הצורך להחליף את המנעול בדלת עולה כאשר המנעול נפגם ולא ניתן לתקנו, למשל כאשר הדלת נטרקה בצורה חזקה מידי והמנגנון נפגם, או כאשר היה ניסיון פריצה והרסו את המנעול. רצוי להחליף את המנעול גם כשעוברים דירה, על מנת להבטיח שלאף אחד לא יהיה מפתח שיתאים למנעול של הדלת שלכם.
  • האם ניתן להחליף גם את מנעול הרכב באמצעות מנעולן?  כל מי שעבר קורס מנעולנות מקצועי אמור לדעת להחליף לכם גם את המנעול של הרכב. למעשה ניתן להזמין את השירות גם עבור החלפת מנעול בכספת או בתיבת הדואר.
  • המנעול התקלקל לי בשעות הלילה המאוחרות, האם ניתן להזמין את השירות? – חברת מנעולן אקספרס מציעה את שירותי המנעולנות שלה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל ימי חג. כך שלא משנה מתי תזדקק לנו, אנו כבר נהיה בדרך אליכם.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת מנעול לדלת
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader