החלפת צילינדר פלדלת מחיר

החלפת צילינדר פלדלת מחיר ודרכי ביצוע

דלתות פלדלת של חברת רב בריח נחשבות לאחד המותגים המובילים בעולם הדלתות.

דלתות אלו עשויות מפלדה ובתוכן קיים מנגנון נעילה איכותי ביותר, רב-בריחי, ששולח בריחים למספר מקומות בתוך המשקוף ולעיתים אף לתוך הרצפה. מנגנון הנעילה של דלתות הפלדלת מופעל על ידי סיבובו של הצילינדר שבתוכו, אלמנט שלאורך הזמן עלול להיפגם בשל השימוש התכוף בו.

במקרים שכאלה יש להזמין מנעולן על מנת שיאבחן את התקלה ויחליף את הצילינדר במקרה הצורך. בשורות הקרובות תקבלו את כל המידע לגבי הסיבות לבצע החלפת צילינדר פלדלת מחיר ודרכי ביצוע.

מהו בעצם צילינדר?

בבואם לברר לגבי החלפת צילינדר פלדלת מחיר העסקה הינו דבר שאמור לעניין אתכם, אך לפני הכל חשוב לדעת מה זה בכלל צילינדר ולמה הוא כל כך חשוב.

ובכן, הצילינדר הינו רכיב שמתחבר למנגנון הנעילה של הדלת ודרכו למעשה מועבר הכוח לביצוע תזוזת הלשוניות והבריחים השונים של הדלת. הצילינדר כולל בתוכו מספר חלקים כגון חריץ הכנסת המפתח, פינים שאמורים להתיישר אל מול "קוד" המפתח הנכון ולשונית שמזיזה גלגל שיניים פנימי בתוך הדלת להזזת כל אמצעי הנעילה.

מכך ניתן להבין כי הצילינדר הוא למעשה מנגנון האבטחה הראשוני של הדלת שכן הוא קובע מי יהיה רשאי לעבור דרכה, שזהו האדם שמחזיק אך ורק במפתח הנכון. ניתן למצוא צילינדרים ממותגים שונים (פלדלת, מולטילוק ואחרים) כאשר כל מותג מציע גדלים שונים שמתאימים לכל סוגי הדלתות הקיימות.

מתי צריך להחליף את הצילינדר?

הצילינדר מהווה את החוליה החלשה של כל דלת וזאת משום שהוא נתון לשימוש תכוף ומושפע מאופן השימוש. צילינדרים עשויים להינזק בצורה קשה כאשר הדלת נטרקת או כאשר מתבצע בהם שימוש אגרסיבי ולא נכון באמצעות מפתחות, לעיתים אף במפתחות הלא נכונים (הדבר נפוץ אצל ילדים וקשישים).

ניתן לסכם את המקרים שבהם יש לבצע החלפת צילינדר בזאת:

  • נזק לצילינדר – כאמור, טריקה, שימוש לא נכון וכמו כן נזק שנגרם כתוצאה מניסיון פריצה וונדליזם.
  • אובדן מפתחות – כאשר אובד המפתח של הדלת ואין מפתח רזרבי לשכפל על פיו, יש להחליף את הצילינדר.
  • מעבר דירה – עברתם לדירה חדשה או יד שנייה? חשוב מאוד כי תתקשרו בהקדם למנעולן לשם החלפת צילינדר בדלת. רק כך תוכלו להיות בטוחים שלאף אחד לא יהיה מפתח של הדלת שלכם.
  • בעיה אחרת – כדוגמת מפתח שנתקע או נשבר בתוך הצילינדר.

מנעולן מקצועי יוכל להציע לכם מלבד שירות החלפת צילינדר פלדלת מחיר שכולל גם שירותים נוספים שישדרגו לכם את הדלת. למשל התקנת עינית אלקטרונית, מחזיר דלת ועוד.

תהליך החלפת צילינדר

החלפת צילינדר רב בריח/פלדלת/ מולטילוק או כל מותג אחר מתבצעת באותו סדר פעולות בדיוק. על המנעולן ראשית כל לפרק את הידיות וזאת באמצעות שחרור הבורג מהידית הפנימית.

במידה והדלת נעולה ולא ניתן לפתוח אותה, יש גם לבצע פריצה של הדלת. לאחר שלב זה מתגלה הצילינדר שמעוגן על ידי הברגות הן למנגנון הנעילה הפנימי (על ידי שני אומים) והן לדלת עצמה (על ידי בורג ארוך). יש לשחרר את שני האומים והבורג הארוך ולהוציא את הצילינדר ממקומו.

ההתקנה של הצילינדר החדש מבוצעת באותן הפעולות בדיוק אך בסדר הפוך.

החלפת צילינדר פלדלת מחיר לדוגמא

העלות של החלפת צילינדר לדלת פלדלת הינה:

  • החלפה של צילינדר פשוט – החל מ- 250 שקלים.
  • החלפת של צילינדר איכותי – החל מ- 350 שקלים.
  • פריצת צילינדר (עבור דלת נעולה/תקועה) – החל מ- 150 שקלים
  • תוספת עבור קריאה מחוץ לשעות העבודה – החל מ- 100 שקלים.

כמו כן יש לקחת בחשבון כי עבור החלפת צילינדר פלדלת מחיר השירות יכול להשתנות בהתאם למורכבות העבודה.

לעיתים מתגלה שיש צורך בהחלפת המנגנון כולו ואז העבודה עשויה לכלול פריצה, פירוק ידיות, החלפת צילינדר וטיפול במנגנון.

"מנעולן אקספרס" – מקצוענות ברמה אחרת

כאשר מחפשים מנעולן בדרום לשם החלפת צילינדר פלדלת מחיר, כדאי לפנות אל "מנעולן אקספרס". דרכו תוכלו להזמין שירותי מנעולן בבאר שבע, אשדוד וכל עיר אחרת באזור הדרום ולקבל שירות בתוך 35 דקות מרגע הקריאה.

מעבר למקצוענות הבלתי מתפשרת שלנו, לא תמצאו עוד חברה שמציעה עבור החלפת צילינדר פלדלת מחיר כל כך משתלם, גם כאשר מדובר בשירות שניתן בשעות לא שגרתיות דוגמת לילות, סופי שבוע וימי חג. שמרו את המספר שלנו ונשמח לעזור לכם במקרה הצורך.

החלפת צילינדר רב בריח מחיר – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • מהן העלויות עבור החלפת צילינדר רב בריח? – צילינדר פשוט יעלה לכם החל מ- 250 שקלים וצילינדר איכותי יותר החל מ- 350 שקלים. במידה וגם יהיה צורך לפרוץ את הדלת הדבר ייקר את המחיר בכ- 150 שקלים.
  • האם זה משנה איזה צילינדר מתקינים בדלת פלדלת? – ישנם מותגים שונים שמייצרים צילינדרים, אך חשוב לבחור בצילינדר אשר מתאים באופן מושלם למידות המנעול וכמו כן שיהיה ממותג איכותי על מנת שיוכל לעמוד בייעודו ולאבטח את הדלת היטב מפני פריצה אפשרית. המנעולנים של "מנעולן אקספרס" ידעו לבחור עבורכם את הצילינדר המתאים ביותר לדלת שלכם.
  • איזה נזק יכול להיגרם למנגנון בעבודה שאינה מקצועית? – כאשר הצילינדר אינו מותקן כראוי, הסיבוב שלו עשוי להיתקל בהתנגדות גבוהה ולשבור חלקים מהמנגנון. בנוסף, פעולת הפירוק וההרכה של הצילינדר הינה מאוד עדינה וברגים עשויים ליפול אל תוך הדלת. חלקים אלו יכולים לתקוע את תנועת הבריחים ולמעשה להוציא את הדלת מכלל פעולה.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
החלפת צילינדר פלדלת מחיר
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader