תיקון דלתות הזזה

תיקון דלתות הזזה – מתי כדאי להזמין מנעולן?

דלתות הזזה מעניקות למשתמשים בהן לא מעט יתרונות, דוגמת מניעת פגיעה בשטח הפנוי בחלל הקרוב לדלת והשתלבות מושלמת והרמונית מבחינה עיצובית. יחד עם זאת, בדיוק כמו כל דלת אחרת, גם דלתות הזזה עשויות לסבול מתקלות שונות שגורמות להן להיתקע בזמן הפתיחה או הסגירה, אי יכולת להשתמש במנעול ועוד.

מה ניתן לעשות? יש לפנות אל מנעולן מוסמך אשר תיקון דלתות הזזה מהווה חלק מהתמחותו המקצועית. באילו מקרים הוא יוכל לעזור לכם ומה באפשרותו לעשות? מייד תבינו. 

תיקון דלתות הזזה – תקלות נפוצות

דלתות הזזה אינן נטרקות כמו דלתות רגילות ולכן מדובר בדלתות עמידות ביותר לאורך זמן. אלא שישנם גורמים אחרים שיכולים לפגוע בתקינות של הדלתות הללו, מה שמחייב הזמנת מנעולן מקצועי.

הצורך בהזמנת שירותי תיקון דלתות הזזה עולה בדרך כלל בעקבות המצבים הבאים:

  • גלגלים שחוקים – דלתות הזזה נעות על גבי מיסבים, שהם גלגלים בגדלים שונים. כאשר הגלגלים נשחקים הדלת עשויה לצאת ממקומה ולאבד את יכולות ההזזה שלה.
  • בעיות במסילה – המסילות נועדו לכוון את התנועה של דלתות ההזזה ואף להוות אלמנט דקורטיבי. אותן מסילות עשויות להיות מורכבות מפלדה או אלומיניום ובעקבות שינויי טמפרטורה או שחיקה, הן עשויות לשנות צורה ולמנוע את תנועת הדלת.
  • בעיה בנעילה או בפתיחה – דלתות הזזה ננעלות באמצעים שונים. כאשר אחד מהם נפגע, לא ניתן לבצע נעילה של הדלת או לחלופין, לפתוח אותה, מה שמחייב פריצה.

תקלה נוספת שעשויה להתרחש אינה קשורה לדלת עצמה כי אם אלא למחזיר הדלת, אלמנט שמותקן בדלתות הזזה יוקרתיות או כאלו שמשמשות בכניסה לבנייני מגורים ומבנים ציבוריים.

תיקון דלתות הזזה – המקרה של מנעול תקול

כאשר לא ניתן לנעול דלת הזזה או לחלופין, לא ניתן לפתוח דלת הזזה נעולה, הדבר יכול להיות קשור פעמים רבות לתקלה באמצעי הנעילה שלה. במקרים שכאלה יש לדעת כיצד לפרוץ את המנעול מבלי לגרום נזק ובמקרה הצורך לתקן או להחליף את המנעול.

מנעולן מקצועי ידע כיצד לעשות זאת ויכיר לעומק את כל סוגי המנעולים המתאימים לדלתות שכאלה. תיקון מנעולים של דלתות הזזה מחייב הבנה בעיקר בקטגוריית המנעולים החבויים. בקטגוריה זו ניתן למצוא מנעולי לשונית, מנעולי צילינדר, מנעולים ארוכים או קצרים, מנעולים חובקים, מנעולי "תפוס-פנוי" ומנעולים מתקדמים יותר כגון מנעולים מגנטיים שמופעלים על ידי מגנט וחשמל.

פריצת דלתות הזזה

בחלק מהמקרים תיקון דלתות הזזה מחייב פריצה של הדלת לפני הכל. מנעולן מקצועי מסוגל לבצע את הפריצה תוך שניות עד דקות ספורות בלבד. רוב המנעולים של דלתות ההזזה הינם מנעולי לשונית חבויים. במקרה שכזה המנעולן מפעיל מעט כוח על הדלת על מנת להרימה ממסילתה ולדחוף אותה קדימה לשחרור הלשונית מתוך המשקוף

במקרה נפוץ אחר, כאשר מנגנון הנעילה מופעל באמצעות צילינדר, משתמש המנעולן במפתח פינים מיוחד שמדמה את המפתח המקורי של המנעול. המשימה הופכת להיות מורכבת יותר ככל שמותקנים יותר אמצעי אבטחה בדלת ויותר מנעולים.

לאחר הפריצה ניתן לתקן את הדלת, להחליף מנעול במקרה הצורך וחלקים אחרים. בסיום התהליך חשוב גם לבצע איטום של הדלת באמצעות גומיות ואטמים מתאימים וכיוון המסילה.

ללא ביצוע כל התהליכים הללו בצורה מדוייקת, דלת ההזזה עשויה לגלות תקלות רבות תוך זמן קצר כגון מעבר שאינו חלק על המסילה ובעיות נעילה.

מדוע כדאי לכם לבחור במנעולן אקספרס?

תיקון דלתות הזזה ושל סוגים רבים נוספים הוא ההתמחות של חברת מנעולן אקספרס. אנו מציעים שירותי תיקון דלתות בכל אזור הדרום ומבטיחים להגיע אליכם תוך 35 דקות מרגע הקריאה, בין אם אתם מחפשים מנעולן בבאר שבע, באשדוד או במצפה רמון.

תיקון דלתות כניסה, תיקון דלתות פנים, כמו גם תיקון של דלתות כספות ורכבים – את כל השירותים הללו תוכלו לקבל מאיתנו באמצעות מנעולנים מוסמכים שמחזיקים בתעודה מקצועית ובאישור משטרתי כחוק.

שמרו את המספר שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם בעת הצורך.

תיקון דלתות הזזה – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

  • האם שירותי המנעולנות עוסקים גם בדלתות הזזה? או רק בדלתות רגילות? – כל עוד תתקשרו עם חברה מקצועית דוגמת מנעולן אקספרס, תוכלו לתקן כל סוג של דלת, כולל דלתות הזזה.
  • האם כדאי לנסות לתקן דלת הזזה לבד? – עלויות התיקון והזמן שתצטרכו להשקיע ללמידת הנושא, רכישת הכלים המתאימים וניסיונות ההתאמה של המנעול לדלת אינם משתלמים. עדיף להזמין מנעולן מקצועי והתיקון יבוצע במהירות וביעילות ללא שום צורך בהשקעת מאמץ מצידכם.
  • האם שירותי התיקון מתאפשרים רק כאשר ישנה בבעיה במנעול? – מנעולן שעבר הסמכה מקיפה ידע לתקן דלתות הזזה שהתקלקלו גם מסיבות אחרות, בין אם מדובר בצורך להחליף מיסבים וגלגלים ובין אם בצורך לתקן או לכוון את המסילות.
  • האם ניתן לתקן גם דלתות הזזה מזכוכית? – המנעולנים של חברת מנעולן אקספרס מסוגלים לתקן את כל סוגי דלתות ההזזה, כולל כאלו שעשויות מזכוכית, עץ, אלומיניום, פלדה ועוד.
Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
תיקון דלתות הזזה
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader