מנעולן לרכב תפעולי

אמנם לא צריך רישיון נהיגה כדי לנהוג ברכב תפעולי (קלאב קאר), אבל לפעמים יוצא לעובדים הנוהגים ברכב תפעולי להיתקל בסיטואציות שמזכירות נהיגה ברכב. חלק מהסיטואציות האלו מצריכות להזמין מנעולן לרכב תפעולי. מהם המקרים בהם יש להזמין מנעולן לרכב תפעולי וכיצד נמצא את המנעולן המתאים.

מתי נצטרך להזמין מנעולן לרכב תפעולי?

בין אם בחברה שלכם עובדים עם רכב תפעולי יד 2 או רכב תפעולי חדש, ישנם מקרים בהם תזדקקו למנעולן לרכב תפעולי. זה אולי קצת אחרת מהמקרים בהם יש להזמין מנעולן לרכב רגיל, אך בהחלט כדאי לשמור מספר של מנעולן מומחה לעת צרה. אלו הם המקרים הנפוצים:

  1. מפתח הרכב נתקע

סיטואציה שקורית לא מעט ברכבים רגילים ורכבים תפעוליים כאחד זה שמפתח הרכב מפסיק לעבוד, נתקע במנעול או לא זז מסיבה זו או אחרת. במקרה זה לפני שאתם קוראים למנעולן, בדקו אם הסוללה מלאה מספיק ואם הבעיה לא בסוללה – קראו למנעולן.

  1. אבדן או גניבה של המפתח

מפתח לרכב תפעולי, כמו דברים קטנים רבים אחרים עלול ללכת לאיבוד לפעמים. גם גניבת מפתחות זה דבר שקורה לפעמים. במקרה של גניבה מומלץ לקרוא למנעולן רכב תפעולי גם אם יש לכם מפתח ספייר, וזאת כדי שהגנב לא יוכל להשתמש במפתח כדי לגנוב את הרכב.

  1. המפתח ננעל בתוך הרכב

זה מקרה פחות נפוץ מכיוון שלרוב הרכבים התפעוליים אין חלונות ודלתות, אך ישנם דגמים שדווקא כן מצוידים בחלונות ודלתות שניתן לנעול, ולפיכך גם ניתן לשכוח את המנעול בתוכם כמו ברכב רגיל.

כך תמצאו מנעולן רכב תפעולי מתאים

אתם לא יודעים מתי תצטרכו מנעולן לרכב תפעולי – מקרים כאלו בדרך כלל באים בהפתעה. כדי שהעבודה החשובה ללא תתעכב מומלץ שיהיה לכם תמיד מספר של מנעולן רכב תפעולי, מכיוון שכשתצטרכו אותו אתם לא רוצים להתחיל לחפש את המנעולן המתאים ובסוף ליפול על מנעולן שבלשון המעטה הוא לא הכי מקצועי.

אלו הדברים החשובים שיש לדעת לפני שבוחרים מנעולן רכב תפעולי:

  • לרכב תפעולי בוחרים מנעולן המנוסה ברכב תפעולי

באופן כללי מומלץ לבחור מנעולן המנוסה בפריצת מנעולים ובעבודה עם רכבים כמו הרכב שלכם, ובוודאי שזה רלוונטי כאשר מדובר ברכב תפעולי. דיברנו עם אלמוג קינן שהוא מומחה לרכבים תפעוליים. אלמוג אומר שישנם מנעולני רכב רבים שמנוסים מאוד בפריצת מנעולים ברכבים מכל מיני סוגים, אבל דווקא ברכבים תפעוליים הם לא בקיאים ופחות מכירים את העבודה. לכן הניסיון חשוב.

  • זמינות

אחד המאפיינים החשובים בבחירת מנעולן זה שהוא יהיה זמין ככל האפשר ויגיע בהקדם האפשרי לקריאה שלכם. בעיקר אם המפעל שלכם פעיל גם בשעות לא שגרתיות, אתם לא רוצים לעצור את כל העבודה בגלל שהמפתח הלך לאיבוד והמנעולן לא יכול להגיע כרגע. בחרו במנעולן שמתחייב להגיע בפרק זמן קצר ומקיים. כמו כן, יש לוודא שהמנעולן פעיל באזור מגוריכם.

  • תעודת יושר והשתייכות לארגון המנעולנים הישראלי

כל אדם שמתעסק עם מנעולים צריך להיות אדם ישר. כן, גם כשמדובר ברכב תפעולי. חשוב שתדעו שאין אישור מהמשטרה לעסוק במקצוע, אך המנעולן כן יכול להציג תעודת יושר עבורכם ומומלץ לבקש ממנו. כמו כן, השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי מבטיחה סטנדרט מסוים של אמינות ואיכות, שכן הארגון לא מקבל לשורותיו כל אדם.

Rate this post
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא!
מנעולן באישור משטרת ישראל
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מידע מקצועי נוסף

כך תזהו אם המנעולן שהזמנתם איכותי

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע בכלל ומנעולן בפרט, אנו רוצים לדעת שאנו נקבל את התוצאות הטובות ביותר בזכות הידע, הניסיון והמוניטין אשר נצברו לאורך שנים.

מנעולן מן השורה

איך להיות מנעולן מקצועי מן השורה?

חשבתם על עבודה בתחום המנעולנות? אכן תחום נצרך שניתן לעבוד בו ולהתפרנס ממנו. אך כדי להיכנס לתחום צריך לעבור תהליך של התמקצעות. הדבר כולל קורס

אילו סוגי כספות קיימות?

כספות הן דבר נחוץ מאוד לכל אדם או עסק שיש להם צורך לשמור תכולה יקרה או כמות גדולה של כסף בצורה בטוחה. הן שומרות על

החלפת דלת כניסה

החלפת דלת הכניסה לבית

שוקלים להחליף את דלת הכניסה לבית? – זה הזמן להתקשר למתקין דלתות  מי שמעוניין להחליף את דלת הכניסה לבית מסיבות כאלו ואחרות, עשוי לגלות עד

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 13 ביקורות
×
js_loader